Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
smør blå farris på insiden av kinnene til babyen, kan visst også bruke yougurt naturell ?
men om du har det og, må du behandles og, du kan nok bruke canesten, men jeg ville kontaktet lege, siden dere kanskje har hatt en stund ?
Har akkurat samme problemet, og har lurt på det samme.. Men hos meg er det bare litt vondt når hun suger, og endel vondt ellers også, kun i høyre puppen. Spesielt hvis jeg står i trekken el.l. Kanskje det kan være sopp?
Vi hadde sopp her i begynnelsen og frøkna fikk det antagelig under fødselen. Så jeg fikk det nok allerede på sykehuset. Men det tok 3 uker før jeg var hos legen med det. Det var helsesøstra som sa at det sikkert var sopp. Det er sinnsykt sårt. Det ødela mye av amminga for meg. Brystvortene mine ble liksom tørre og litt flassete. Legen så at det var det med en gang. Jeg fikk piller (de var svinedyre!) og frøkna mikstur til å smøre i munnen.