...

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
var bare skrytebilder etter å ha fullført 30days shred...
men tok det bare bort jeg siden så mange var innpå å så uten å si no..hehe...
litt flaut å vise frem slike bilder på nett..for jeg er jo ikke akkurat tynn[8D]

Jeg har jobba hele dagen, så jeg fikk ikke sett... legg dem ut igjen da! [:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har jobba hele dagen, så jeg fikk ikke sett... legg dem ut igjen da! [:D][:D]

de ligger på bloggen også[:)]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

fant dem! [:)]

Du har jo vært kjempeflink!! [:D][:D] skikkelig bra jobba! [:D] Nå veier du 100 gram mer enn meg, haha! Men du skal ned mer, vil du ikke? Synes du ser veldig bra ut nå altså! [:)]

Så flink du er, så stor forskjell [:)]
Kanskje jeg skal prøve shreden selv nå [8D]

Du har jo vært kjempeflink!! [:D][:D] skikkelig bra jobba! [:D] Nå veier du 100 gram mer enn meg, haha! Men du skal ned mer, vil du ikke? Synes du ser veldig bra ut nå altså! [:)]

takk for skryt:) begynner å hjelpe på, men har fortsatt alt for mye fett på kroppen som må bort!
Vil ned til 55kg..det veide jeg for maange år siden..før første graviditet...og først da følte jeg meg bra!

hvor høy er du skrållan?
du har jo drømmekroppen nå hvertfall[:D]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Så flink du er, så stor forskjell [:)]
Kanskje jeg skal prøve shreden selv nå [8D]

begynn med meg imorgen da snuppa. jeg starter pånytt igjen da med dag 1[:D]

takk for skryt:) begynner å hjelpe på, men har fortsatt alt for mye fett på kroppen som må bort!
Vil ned til 55kg..det veide jeg for maange år siden..før første graviditet...og først da følte jeg meg bra!

hvor høy er du skrållan?
du har jo drømmekroppen nå hvertfall[:D]

Jeg er 165 cm! Kunne sikkert gått ned noen kilo til jeg også, men det er ikke noe jeg orker å stresse med. De forsvinner om de vil forsvinne, tenker jeg! [:)]

Når æ ska på bloggen så står det: Denne bloggen eksisterer ikke lenger.

Back
Topp