13557 kl 1215 lørdag:)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Stå på damer:) Snart er konkurransen over for denne gang.. Bare to døgn igjen...
 
Jeg synes vi har vært kjempeflinke :)
 
Helt klart:) Det har krevd mer av oss å få til 100 innlegg om dagen enn av mange av de andre gruppene:) Men vi har klart det, og vi har blitt bedre kjent på grunn av det også;) Nå ser jeg frem til at fødslene her på BV kommer som perler på en snor fremover:)
 
Så enig :) er kjempeglad for at det endelig er litt liv her inne, er begrenset hvor mye babypjatt mine ugravide venninner takler :p
 
Ja, det bruker fort å bli sånn;) Har noen småbarnsmødre rundt meg, da, så de er ganske gira nå;)

Hvor haqr det blitt av oppropstråden forresten? Finner den ikke:p
 
Opprop, ja, det er kanskje på tide å begynne med sånt nå. :p
Men vi er jo ikke så mange som er her inne, så sjansen er vel heller liten for at noe går en hus forbi. :p

BVforum via HTC
 
Synes det er kjempekoslig å skravle med dere :) Og vi har jo vært kjempeflinke skravlere :)
 
Opprop, ja, det er kanskje på tide å begynne med sånt nå. :p
Men vi er jo ikke så mange som er her inne, så sjansen er vel heller liten for at noe går en hus forbi. :p

BVforum via HTC
Belle startet en.. Den heter god morgen.. Er jo gøy med opprop selv om vi ikke er så mange:) Er jo noen som er innom en gang i blant også:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Synes det er kjempekoslig å skravle med dere :) Og vi har jo vært kjempeflinke skravlere :)
I like måte CC:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da har vi 13607 innlegg :) Halvveis på dagens mål :)
 
Da har vi 13607 innlegg :) Halvveis på dagens mål :)
Så bra:) Bare å skravle i vei i kveld da;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Får håpe vi får til til kveldsskravling ja :) evt nattskravling når vi ikke får sove uansett :p
Jeg har faktisk tenkt å sove denne natta;-) Har fortsatt tilgode å greie tre netter på rad;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har faktisk tenkt å sove denne natta;-) Har fortsatt tilgode å greie tre netter på rad;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har store planer om å sove jeg å, men har mine tvil om det går...
 
Har store planer om å sove jeg å, men har mine tvil om det går...
Bank i bordet;-) Sender deg litt sovestøv og krysser fingrene for at det hjelper:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da mangler vi bare sånn ca 8 innlegg (tror jeg) dette døgnet, så håper noen av dere morgenfugler skravler litt i morgen tidlig :) Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg meg ikke opp av senga før det neste døgnet har begynt :) God natt :)
 
Da mangler vi bare sånn ca 8 innlegg (tror jeg) dette døgnet, så håper noen av dere morgenfugler skravler litt i morgen tidlig :) Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg meg ikke opp av senga før det neste døgnet har begynt :) God natt :)
Hihi:) Håper du får sove godt nå da:) Nattinatt:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da mangler vi bare sånn ca 8 innlegg (tror jeg) dette døgnet, så håper noen av dere morgenfugler skravler litt i morgen tidlig :) Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg meg ikke opp av senga før det neste døgnet har begynt :) God natt :)
Morgenfugler? Hva med oss våkefugler som har noen timer gymnastikk midt på natten? :p :)
 
Back
Topp