Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Belle startet en.. Den heter god morgen.. Er jo gøy med opprop selv om vi ikke er så mangeOpprop, ja, det er kanskje på tide å begynne med sånt nå.![]()
Men vi er jo ikke så mange som er her inne, så sjansen er vel heller liten for at noe går en hus forbi.![]()
BVforum via HTC
I like måte CCSynes det er kjempekoslig å skravle med dereOg vi har jo vært kjempeflinke skravlere
![]()
Så braDa har vi 13607 innleggHalvveis på dagens mål
![]()
Så braBare å skravle i vei i kveld da;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har faktisk tenkt å sove denne natta;-) Har fortsatt tilgode å greie tre netter på rad;-)Får håpe vi får til til kveldsskravling jaevt nattskravling når vi ikke får sove uansett
![]()
Jeg har faktisk tenkt å sove denne natta;-) Har fortsatt tilgode å greie tre netter på rad;-)
Bank i bordet;-) Sender deg litt sovestøv og krysser fingrene for at det hjelperHar store planer om å sove jeg å, men har mine tvil om det går...
Bank i bordet;-) Sender deg litt sovestøv og krysser fingrene for at det hjelper
HihiDa mangler vi bare sånn ca 8 innlegg (tror jeg) dette døgnet, så håper noen av dere morgenfugler skravler litt i morgen tidligKjenner jeg meg selv rett kommer jeg meg ikke opp av senga før det neste døgnet har begynt
God natt
![]()
Morgenfugler? Hva med oss våkefugler som har noen timer gymnastikk midt på natten?Da mangler vi bare sånn ca 8 innlegg (tror jeg) dette døgnet, så håper noen av dere morgenfugler skravler litt i morgen tidligKjenner jeg meg selv rett kommer jeg meg ikke opp av senga før det neste døgnet har begynt
God natt
![]()
Ser visst ut til at våkefuglene ble avløst av en ufrivillig morgenfugl.Morgenfugler? Hva med oss våkefugler som har noen timer gymnastikk midt på natten?![]()
![]()