...

Det var litt dårlig ja.. Men han skjønner det nok, siden han kom med roser[:)]
Håper du klarer å få en koselig alene helg da.. Godt å pleie seg selv litt også[:D]

Reiser hjem for å slappe av og IKKE vil ha deg og minstemann med..??

HM!

Ikke la denne "frihelga" di svinne hen, inviter venner på en kosekveld, finn på MASSE! Så kan han bare slappe av å bli dullet med av sin mor.. [:'(][8D]

ORIGINAL: FRK John Deere

Reiser hjem for å slappe av og IKKE vil ha deg og minstemann med..??

HM!

Ikke la denne "frihelga" di svinne hen, inviter venner på en kosekveld, finn på MASSE! Så kan han bare slappe av å bli dullet med av sin mor.. [:'(][8D]

Hahahahah!! Måtte le skikkelig nå ;) Han savner vel mammakos ja :p Hihi..

Vi er jo sammen 24/7 omtrent, så kan jo skjønne han litt da..

ORIGINAL: Angelica89

pipingen går over ;)

Det er jo enda godt, haha. For har vært skikkelig ille til tider.. [8D]

ORIGINAL: AneFrank

ORIGINAL: Hylei

Tusen takk jenter [:D] Godt med oppmuntring <3

Men han kom faktisk med roser på senga når jeg lå en liten lur sammen med William idag, eller Thea kom med de da :p
Sååå.. nesten tilgitt :P

Men uansett, skal lage meg DEN PIZZAEN jeg liker i helga eller biff, får se ;)

Ble hund ja, hundelivet er strålende, litt piping på henne, men det går vel over [:D]

Pipingen går forhåpentlig over ja[:D]. Kjempekos med hund. Vi har vår på 13. året nå!

Roser tyder vel på litt anger, det er alltid bra[:)]

Ja, tror også han angra litt og tenkte seg om to ganger [;)]

13 år, det er lenge ja.. [:)] Hvilken rase?
Håper også pipinga går over.. Er ikke så veldig plagsomt, men tenker liksom på borettslaget hvis de hører det.. [:'(]

ORIGINAL: AneFrank

Tusen takk jenter [:D] Godt med oppmuntring <3

Men han kom faktisk med roser på senga når jeg lå en liten lur sammen med William idag, eller Thea kom med de da :p
Sååå.. nesten tilgitt :P

Men uansett, skal lage meg DEN PIZZAEN jeg liker i helga eller biff, får se ;)

Ble hund ja, hundelivet er strålende, litt piping på henne, men det går vel over [:D]

Pipingen går forhåpentlig over ja[:D]. Kjempekos med hund. Vi har vår på 13. året nå!

Roser tyder vel på litt anger, det er alltid bra[:)]

Ja, tror også han angra litt og tenkte seg om to ganger [;)]

13 år, det er lenge ja.. [:)] Hvilken rase?
Håper også pipinga går over.. Er ikke så veldig plagsomt, men tenker liksom på borettslaget hvis de hører det.. [:'(]

Hun er en skikkelig bakgårdsblanding. Ble påstått at hun var labrador, lapphund, Riesenschnauzer og Schafer, men vi tror de hadde mistet oversikten for lenge siden [:D].

Back
Topp