Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ole Brumm
ORIGINAL: hirly
Hva slags oppgaver kunne passe da?
M er 4 1/2 år, så jeg regner med det må være noe av de enkleste oppgavene. Husker ikke nivået på oppgavene, husker bare at det var veldig gøy. Har du noe?[:)]
M er 4 1/2 år, så jeg regner med det må være noe av de enkleste oppgavene. Husker ikke nivået på oppgavene, husker bare at det var veldig gøy. Har du noe?[:)]
har og har... har vel tilgang til hefter og kopimaskin.. siden det ikke er mine er det vel strengt tatt ikke lovlig.. og ikke tror jeg vi har noen som passer for alderen.. er vel for det meste lese og regneoppgaver.. men når jeg ikke er sykmeldt lengre skal jeg sjekke hva jeg har tilgang på :)
har og har... har vel tilgang til hefter og kopimaskin.. siden det ikke er mine er det vel strengt tatt ikke lovlig.. og ikke tror jeg vi har noen som passer for alderen.. er vel for det meste lese og regneoppgaver.. men når jeg ikke er sykmeldt lengre skal jeg sjekke hva jeg har tilgang på :)
Superdupert! Du er lærer kanskje du da
ORIGINAL: BethinaogTheodor
Jeg kan ikke hjelpe deg med oppgavehefter, men jeg husker LØKO[:D] Men husker ikke hvordan man spilte det, husker bare at man skulle få riktig mønster, men ikke hvordan man løste oppgavene (litt teit spurt kanskje??[8D])
ORIGINAL: Jente09Spire11
http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0
her har de bare hefter, og til mini-løko. ikke koster de fullt så mye heller som om du skulle kjøpt med brett. [:)]
ORIGINAL: Jente09Spire11
http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0
her har de bare hefter, og til mini-løko. ikke koster de fullt så mye heller som om du skulle kjøpt med brett. [:)]
Har sett de også, men vet liksom ikke hvilken jeg skal velge, står jo ingenting om den. Vet ikke hva som passer for en 4-åring..