.

Ole Brumm

Forumet er livet
.

aaaah! LØKO! gode barndomsminner her nå[:D]

håper du får tak i heftet[:D]

Hva slags oppgaver kunne passe da?

ORIGINAL: hirly

M er 4 1/2 år, så jeg regner med det må være noe av de enkleste oppgavene. Husker ikke nivået på oppgavene, husker bare at det var veldig gøy. Har du noe?[:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

aaaah! LØKO! gode barndomsminner her nå[:D]

håper du får tak i heftet[:D]

Takk, håper jeg også.
Dytter litt samtidig

ORIGINAL: Ole Brumm

M er 4 1/2 år, så jeg regner med det må være noe av de enkleste oppgavene. Husker ikke nivået på oppgavene, husker bare at det var veldig gøy. Har du noe?[:)]

har og har... har vel tilgang til hefter og kopimaskin.. siden det ikke er mine er det vel strengt tatt ikke lovlig.. og ikke tror jeg vi har noen som passer for alderen.. er vel for det meste lese og regneoppgaver.. men når jeg ikke er sykmeldt lengre skal jeg sjekke hva jeg har tilgang på :)

har og har... har vel tilgang til hefter og kopimaskin.. siden det ikke er mine er det vel strengt tatt ikke lovlig.. og ikke tror jeg vi har noen som passer for alderen.. er vel for det meste lese og regneoppgaver.. men når jeg ikke er sykmeldt lengre skal jeg sjekke hva jeg har tilgang på :)

Superdupert! Du er lærer kanskje du da

noen andre som har hefter hjemme da?

Superdupert! Du er lærer kanskje du da

oh yes

dytt på seg

dytt

sånn man legger brikker opp på tall bilder ol, så snur man å får et mønster??ej har noe som heter lingo, får i godboken.

http://www.tekniskforlag.no/portal/tabid/60/ProductID/5/Default.aspx

Regner med du har kikket inne på teknisk forlag? De hadde mange oppgavebøker også.

ORIGINAL: chriz

sånn man legger brikker opp på tall bilder ol, så snur man å får et mønster??ej har noe som heter lingo, får i godboken.

Ja, men det jeg har er med tall. 1-12

ORIGINAL: Gollemor

http://www.tekniskforlag.no/portal/tabid/60/ProductID/5/Default.aspx

Regner med du har kikket inne på teknisk forlag? De hadde mange oppgavebøker også.

Ja, har sett her men jeg finner ikke bare hefter.. trenger jo ikke ett brett til..

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Jeg kan ikke hjelpe deg med oppgavehefter, men jeg husker LØKO[:D] Men husker ikke hvordan man spilte det, husker bare at man skulle få riktig mønster, men ikke hvordan man løste oppgavene (litt teit spurt kanskje??[8D])

sign

ORIGINAL: Jente09Spire11

http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0

her har de bare hefter, og til mini-løko. ikke koster de fullt så mye heller som om du skulle kjøpt med brett. [:)]

Har sett de også, men vet liksom ikke hvilken jeg skal velge, står jo ingenting om den. Vet ikke hva som passer for en 4-åring..

ORIGINAL: Jente09Spire11

http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0

her har de bare hefter, og til mini-løko. ikke koster de fullt så mye heller som om du skulle kjøpt med brett. [:)]

Har sett de også, men vet liksom ikke hvilken jeg skal velge, står jo ingenting om den. Vet ikke hva som passer for en 4-åring..

ser de har de fleste av de bøkene på ark.no også, du kan jo evt gå innom en ark butikk å høre hvilke de anbefaler til en 4 åring.

var et par der som het:

Trulte og vennen hennes. Mini-mini-løko 3. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : minimini løko

og

Totto og vennene hans. Mini-mini-løko 1. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : miniminiløko : 6 brikker 6 spørsmål

det står barn 3-5 på de så burde vel passe da. [:)]

Back
Topp