.

Ole Brumm

Forumet er livet
..

ORIGINAL: specialized

Lurer på om vi drev på med løko i mattetimene på skolen? Husker det såvidt

Stemmer nok det ja. Jeg husker ikke at jeg brukte det på skolen, men masse hjemme.

Vi og brukte det på skolen,har dessverre ikke oppgaveheftet til deg!

dytt

[:D]

ORIGINAL: Ladyeve

http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0

har sett der, men vet ikke hva jeg skal bestille. noen å anbefale kanskje?

ORIGINAL: Ole Brumm

http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_60-2_0

har sett der, men vet ikke hva jeg skal bestille. noen å anbefale kanskje?

Jeg vet ikke hva det er engang jeg :P hehe.
jeg bare googla litt for deg ;)

hihi, ok. takk[:D]

ORIGINAL: specialized

Lurer på om vi drev på med løko i mattetimene på skolen? Husker det såvidt

Åh det hørtes veeeeldig kjent ut, men det ligger waaaaaay back inni hjern kjenner jeg [X(]

legger inn denne her også.

ser de har de fleste av de bøkene på ark.no også, du kan jo evt gå innom en ark butikk å høre hvilke de anbefaler til en 4 åring.

var et par der som het:

Trulte og vennen hennes. Mini-mini-løko 3. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : minimini løko

og

Totto og vennene hans. Mini-mini-løko 1. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : miniminiløko : 6 brikker 6 spørsmål

det står barn 3-5 & barn 6-9 på de så burde vel passe da. regner med de er delt inn i forskjellige trinn.

er flere også av den typen

ORIGINAL: Jente09Spire11

legger inn denne her også.

ser de har de fleste av de bøkene på ark.no også, du kan jo evt gå innom en ark butikk å høre hvilke de anbefaler til en 4 åring.

var et par der som het:

Trulte og vennen hennes. Mini-mini-løko 3. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : minimini løko

og

Totto og vennene hans. Mini-mini-løko 1. Hefte til spillkassett for førskole og 1. trinn : miniminiløko : 6 brikker 6 spørsmål

det står barn 3-5 & barn 6-9 på de så burde vel passe da. regner med de er delt inn i forskjellige trinn.

er flere også av den typen

Superdupert. Tusen takk[:)][:)][:D][:D]

Back
Topp