PersilleLille
Glad i forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Du sier ingenting om bakgrunnen for dette, men hvis du irriterer deg over noe som egentlig ikke angår deg så bør du holde det for deg selv. Det blir selvfølgelig annerledes hvis det har noe med deg og babyen å gjøre, men uansett er det lurt å tenke over hvor mye du egentlig tjener på å komme med en utblåsning. Hvis du har et problem med ham så er det kanskje en god idé å prate normalt med ham om det, i tilfelle du har tenkt å ha noe med ham å gjøre etter at babyen har kommet.
ORIGINAL: DeFørsteÅrene
Da har jeg gjort det...Og som jeg trodde, han brydde seg fint lite..
Det er faen dritslitsomt..Hvorfor endte jeg opp med dette?[&o] For noen skikkelig dårlige valg jeg tar av og til altså...
Et lite tilleggs spørsmål, kan jeg nekte han å være med på ultralyd?
ORIGINAL: Destiny85
Du kan nekte han å bli med på ultralyd, men om du vil han skal stille opp siden trenger ikke det være det lureste da...
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
hvis han ikke er totalt blotta for følelser så kommer han jo til å bli veldig glad i den lille skapningen når den kommer ut.
Og jeg om han vil være der for barnet bør du jo være glad for det!? Er ikke alle som er så heldige[;)]
Det er jo opp til deg om du vil nekta han å være med på ting i sv.skapet, men du kan jo ikke helt uten videre nekte han samvær med barnet sitt når h*n blir født..
ORIGINAL: DeFørsteÅrene
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
uffda. Det er ikke noe godt å være sint og frustrert heller. skjønner det veldig godt jeg altså.
Men vet du hva, det går ofte over!
La det roe seg litt ned, så tar du en NY prat med han hvor du er litt mer fattet. Han forstår nok hvorfor du er sint hvis han har gjort deg noe, og bør jo også da ta til seg det du har sagt til han.
gi det noen dager du. [:)]
ja hadde vi bare hatt noen dager så[&o] ul er på mandag[&:]