,,,

har du vel! 

Årh jeg har sååååååå lyst...skal skal ikke? skal skal ikke......skal[;)]

Du sier ingenting om bakgrunnen for dette, men hvis du irriterer deg over noe som egentlig ikke angår deg så bør du holde det for deg selv. Det blir selvfølgelig annerledes hvis det har noe med deg og babyen å gjøre, men uansett er det lurt å tenke over hvor mye du egentlig tjener på å komme med en utblåsning. Hvis du har et problem med ham så er det kanskje en god idé å prate normalt med ham om det, i tilfelle du har tenkt å ha noe med ham å gjøre etter at babyen har kommet.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Du sier ingenting om bakgrunnen for dette, men hvis du irriterer deg over noe som egentlig ikke angår deg så bør du holde det for deg selv. Det blir selvfølgelig annerledes hvis det har noe med deg og babyen å gjøre, men uansett er det lurt å tenke over hvor mye du egentlig tjener på å komme med en utblåsning. Hvis du har et problem med ham så er det kanskje en god idé å prate normalt med ham om det, i tilfelle du har tenkt å ha noe med ham å gjøre etter at babyen har kommet.

Det har noe med meg å gjøre.
Ellers har jeg iallefall ikke noe rett til å legge meg opp i hannes buisness!

Da har jeg gjort det...Og som jeg trodde, han brydde seg fint lite..
Det er faen dritslitsomt..Hvorfor endte jeg opp med dette?[&o] For noen skikkelig dårlige valg jeg tar av og til altså...

Et lite tilleggs spørsmål, kan jeg nekte han å være med på ultralyd?

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

Da har jeg gjort det...Og som jeg trodde, han brydde seg fint lite..
Det er faen dritslitsomt..Hvorfor endte jeg opp med dette?[&o] For noen skikkelig dårlige valg jeg tar av og til altså...

Et lite tilleggs spørsmål, kan jeg nekte han å være med på ultralyd?

Ja det kan du... du kan nekte han ul, legebesøk, fødsel, barselsbesøk på sykehuset..

Vel du KAN vel det om du syns det er ubehagelig. Litt vanskelig å ta stilling for oss/meg som ikke vet historien bak
Men du må ikke glemme at det er hans barn også! Så om han ønsker å delta så syns ikke JEG at du skal nekte han det.

Men som sagt, jeg vet jo fint lite da...

Du kan nekte han å bli med på ultralyd, men om du vil han skal stille opp siden trenger ikke det være det lureste da...

ORIGINAL: Destiny85

Du kan nekte han å bli med på ultralyd, men om du vil han skal stille opp siden trenger ikke det være det lureste da...

det er da dusinvis av fedre der ute som ikke ble med på ul, men som stiller opp for barna sine etterpå... og så er det de som ble med - og som gir faen...

Vil ikke legge ut hele historien her..
men jeg orker ikke ha han med..Han vil jo, men mye pga trass, siden jeg ikke vil ha han med...
I det ene øyeblikket, driter han i ungen, og i neste vil han ha det osv...Det er så slitsomt å forholde seg til han[&o]

hvis han ikke er totalt blotta for følelser så kommer han jo til å bli veldig glad i den lille skapningen når den kommer ut.
Og jeg om han vil være der for barnet bør du jo være glad for det!? Er ikke alle som er så heldige[;)]

Det er jo opp til deg om du vil nekta han å være med på ting i sv.skapet, men du kan jo ikke helt uten videre nekte han samvær med barnet sitt når h*n blir født..

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

hvis han ikke er totalt blotta for følelser så kommer han jo til å bli veldig glad i den lille skapningen når den kommer ut.
Og jeg om han vil være der for barnet bør du jo være glad for det!? Er ikke alle som er så heldige[;)]

Det er jo opp til deg om du vil nekta han å være med på ting i sv.skapet, men du kan jo ikke helt uten videre nekte han samvær med barnet sitt når h*n blir født..

Nei vil ikke nekte ham samvær ...men må jo kunne stole på han, at han faktis vil, og klarer det..
Men kommer ikke til å nekte ham samvær.

men akkurat nå, så klarer jeg det ikke..Jeg klarer han rett å slett ikke..Hater han mer eller mindre akkurat nå[&o]

uffda. Det er ikke noe godt å være sint og frustrert heller. skjønner det veldig godt jeg altså.
Men vet du hva, det går ofte over!
La det roe seg litt ned, så tar du en NY prat med han hvor du er litt mer fattet. Han forstår nok hvorfor du er sint hvis han har gjort deg noe, og bør jo også da ta til seg det du har sagt til han.
gi det noen dager du. [:)]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

uffda. Det er ikke noe godt å være sint og frustrert heller. skjønner det veldig godt jeg altså.
Men vet du hva, det går ofte over!
La det roe seg litt ned, så tar du en NY prat med han hvor du er litt mer fattet. Han forstår nok hvorfor du er sint hvis han har gjort deg noe, og bør jo også da ta til seg det du har sagt til han.
gi det noen dager du. [:)]

ja hadde vi bare hatt noen dager så[&o] ul er på mandag[&:]

Kan jo hende su har roet deg litt til i morgen og at han har fått tenkt seg litt om?
Håper det ordner seg uansett *klem*

da dropper du å ha han med - ta med deg ei venninne eller mamman din eller noe sånt.. og skulle det fryse over i helvete og han gjerne vil på ul, så bestiller dere en privattime.. no problem.. [:)]

Jeg ville nok svelget en del kameler og ikke lagt meg ned på hans nivå... I tilfelle en diskusjon senere har han ingenting han kan si om din oppførsel mot hans delaktighet i dette barnet... Jeg forstår frustrasjonen din, men forstår og en fars da hans barn er utenfor hans rekkevide...

I lengden kommer man som oftest best utav det med å svelge kameler og vise seg stor i vanskelige situasjoner![;)] Snakker av erfaring[:)][:)]

Takk for råd...
Faen, sitter her å gråter jeg...gruer meg så til å ha han med..men selv om jeg nekter han, har jeg ikke samvittighet til det..
jeg vil gjerne kose meg på ul, for har ikke kost meg særlig gravid så langt mtp meg og han...
Og han sier han bare skal inn å se barnet, vite kjønnet, så gå ut igjen...Hallo....Hva med meg da? kan han ikke skjønne at det da er bedre å ikke bli med?

vet du hva....denne tiden er faktisk din, når barnet kommer ut så må du forholde deg til han, det trenger du ikke ennå.....dersom du føler for det så lar du være å ta han med på UL.
så bruker du den tia du har til å roe ned, slappe av og så får han bare engasjere seg eller la det være, det må han finne ut av

Back
Topp