*

Jeg sitter og håper på at den dagen skal komme selv,men tro meg den kommer[:D]
En dag er du gode gamle Tittin igjen,og når den dagen kommer skal du nyte det fult ut snuppa!
Stor klem fra meg[:D]

Den dagen kommer helt sikker, mulig du må gå over noen stokker og fjell for å komme dit.......men en dag har du nådd målet og da vil en ny epoke åpne seg

JA kjære TITTIN..  en dag vil du få oppleve alt det du vil..  en dag vil du føle alt det du vil føle..  en dag kjære deg!!  En dag!!

STOR klem

ORIGINAL: Windy

JA kjære TITTIN..  en dag vil du få oppleve alt det du vil..  en dag vil du føle alt det du vil føle..  en dag kjære deg!!  En dag!!

STOR klem

STOR klem

Den dagen vil komme! Det gjør den fordi du fortjener at den kommer! Du er tversigjennom god, og bryr deg om alle andre før deg selv. Du er fantastisk, og derfor kommer den dagen!

Skulle ønske du var litt nærmere meg, så skulle jeg tatt over huset en hel dag, med alle oppgaver og du skulle fått være 100% Kristin! Gjøre hva du måtte ønske.
Du er god som GULL

åhhh... har ikke fått med meg hva det er. Men har mine mistanker..

SEnder deg en kjempestoooor klem vennen..

ORIGINAL: *IdaTherese*

STOR klem

Back
Topp