.

dresden

Elsker forumet
pooff.

ORIGINAL: aangels

huff, skjønner du er frustert og lei!

Får bare sende en klem, for vet ikke hva jeg kan si.... (fannt ikke klemme smilyen, så den perverse 3kant smilyen får duge... )

takk, søte deg!

hehe, ingenting er som en god gammeldags trekant når man er sur [8D]

ORIGINAL: dresden

Får bare sende en klem, for vet ikke hva jeg kan si.... (fannt ikke klemme smilyen, så den perverse 3kant smilyen får duge... )

takk, søte deg!

haha! å søta deg, så godt at du likevel kan smile selv om du er i en vanskelig situasjon nå.
har dessverre ingen råd eller tipps.. men håper at det ordner seg for deg og lille Neo-Alexander. [:)]

takk, søte deg!

Ikke sannt ;) Det kan virkelig gjøre en dårlig dag bedre [8D]

Åjah, koselig og intimit! Ikke minst sosialt!

Hahahah! Sikkert slik den udugelige drittsekken ser for seg at Neo ble laget.

ORIGINAL: Soul

takk, søte deg!

haha! å søta deg, så godt at du likevel kan smile selv om du er i en vanskelig situasjon nå.
har dessverre ingen råd eller tipps.. men håper at det ordner seg for deg og lille Neo-Alexander. [:)]

Hele situasjonen er så tragisk at den blir litt morsom. Heldigvis er alternativene HAN eller GUD som barnefar, så godter meg at han faktisk er så desperat som han er.

Sender deg en kjempeklem 

*foratte trekant er ikke noe for meg* [8D]

ORIGINAL: Morellskatten

Sender deg en kjempeklem 

*foratte trekant er ikke noe for meg* [8D]

Supersign!
Syns du er tøff jeg, Dresden, som står i det her med begge beina, uten å "go mental" [:)]

Back
Topp