..

Mamma te 3prinsessa

Glad i forumet
..

Jeg synes det ser ut som om folk tar for lett på ting ja... Kanskje det ville vært en ide å tenke litt igjennom ting før man fikk barn sammen...

Skal ikke skjære alle over en kam her, men kjenner personlig en del som virkelig burde tenke over hvem de sprer beina for... Hvis du f.eks har vært sammen med en fyr i 1 mnd, og faktisk prøver å bli gravid, så har man ikke tenkt. Spesielt når den fyren har 3 unger fra før med forskjellige mødre, ingen inntekt og et rusproblem...

For å vær helt ærlig så syns jeg folk heller skal passe på sine egne saker.
Kanskje ser de veldig "lett" ut for mange utenfra, men der ligger som regel en hel del under som ikke andre vet om !
De fleste vil barna sitt beste .. Å noen ganger er det de beste å komme seg unna.

Noen tar lett på det, noen holder ut lenge.
Hva som er det rette å gjøre, vet ikke jeg...
Det får være opp til hver enkelte...

jeg og sambo bodde fra hverandre noen mnd for et par år siden.. og vi sleit lenge og prøvde alt!!
så vi ga ikke opp lett for å si det sånn!!!
men det hjalp,vi fant tilbake til hverandre

ORIGINAL: MorSinUnge

Kanskje ser de veldig "lett" ut for mange utenfra, men der ligger som regel en hel del under som ikke andre vet om !
De fleste vil barna sitt beste .. Å noen ganger er det de beste å komme seg unna.

Kunne ikke vært mere enig!!
Folk må lære seg å passe sine egne saker, og ikke uttale seg om ting man ikke vet alt om!

veldig enig i dette! og det vynne86 skriver

ting er ikke alltid som det ser ut utenfra, folk må selv finne ut hva som er best for dem!

Veldig enig.

Jeg tror aldri det er lett å bare gå, og jeg tror det er flere som skulle gjort det før det går for langt og utover barna!!!!!!

vi som har måttet "pakke og flytte" vet at det ikke var enkleste utvei! [8|]
det "enkleste" hadde vel vært å utslettet seg selv - og bli. men slett ikke det mest rettferdigste overfor seg selv og barna i alle fall.

de fleste har nok en god grunn til å flytte. og hva vet omverden om hvor mye de har prøvd?

min mor dømte meg da jeg tok datteren min og flyttet. lite visste hun om hvordan jeg hadde hatt det i mange år fordi jeg holdt masken utad. venner fikk også sjokk. men tro meg, det var IKKE letteste utvei!

og jeg HAR IKKE ANGRET EN DAG!

jeg og har pakket og dratt og jeg spurte bare om deres meninger... [&:][>:][:o]

Enig ja!

Back
Topp