'

Veråna

Glad i forumet
'

Hvor lang tid er det mellom måltidene? Rekker hu å bli ordentlig sulten? Trenger hu grøt så sent på kvelden? Hva men en fruktmos i stedet?

'

'

Hvis brødskive går ned, hvorfor gir du ikke mer av det? Gjelder denne fortynningsprosessen også for middag?

'

'

'

ORIGINAL: Veråna

ORIGINAL: Niine

Hvis brødskive går ned, hvorfor gir du ikke mer av det? Gjelder denne fortynningsprosessen også for middag?

Nå liker hun ikke noe spesielt noe av middag da, pølser går greit.

Men tro om jeg ødelegger litt for meg selv, nå når jeg tenker meg om...
Vi gir alltid flaske først ??? Kan det ha noe å si tror dere ???

Gir du flaske før hvert måltid? Tror nok det er svaret på hvorfor hun spiser så sakte. Til kvelds gir vi 1,5 porsjon med grøt, litt sviskemos og kun vann som tørstedrikk, og da er han STAPPMETT. Melk (eller pupp) får han kun på morningen og før han skal legge seg, aldri i forbindelse med et måltid. På slutten av måltidet spiser han mye mer sakte til han ikke vil ha mer - da er han mett.

Edit: Er det anbefalt å gi pølser allerede nå? Det er jo fryktelig mye salt i de [&:]

'

'

Enig med de andre her. Prøv heller å gi melka etterpå. Men hvis du bruker mme, så kan hu jo bli veldig mett av det i utgangspunktet. Høres jo ut som om hu rett og slett ikke er sulten. Husk at hvis du får i hu masse grøt som er rennende slik du sier, så er det jo masse væske i den. Et annet alternativ er å gi litt vann etter hver grøtskje. Kan få hjelp til å svelge ned maten da...

'

'

Hva med utvannet juice eller tynn saft? Det er ikke nødvendigvis at det trenger å være rett etter maten. Kan jo være en time eller så etterpå også.

'

'

'

Back
Topp