*

Bebibooms

Gift med forumet
*

Jeg må bare spørre; hadde du fødselsangst før forrige fødsel, eller kom det etter fødselen? eller?

ORIGINAL: Vand

Jeg må bare spørre; hadde du fødselsangst før forrige fødsel, eller kom det etter fødselen? eller?

hadde null angst før sist fødsel... etterpå sa jeg jo seff at dette skulle jeg ikke gjøre igjenn... men d gikk liksom over... helt til jeg ble gravid igjenn... da kom angsten.... har bare akslerert i d siste... jo nermere fødsel, jo verre....

ORIGINAL: Bebibooms

hadde null angst før sist fødsel... etterpå sa jeg jo seff at dette skulle jeg ikke gjøre igjenn... men d gikk liksom over... helt til jeg ble gravid igjenn... da kom angsten.... har bare akslerert i d siste... jo nermere fødsel, jo verre....

var fødselen traumatisk da?

jeg falt bort ved flere anledninger, han null peil på at noen tok epidural på meg, mannnen ble dårlig og tatt ut av fødestua, har jeg null peiling på, hadde sagt mye tull jeg ikke aner.... mistet heeelt kontroll over meg selv og hele situasjonen... var veldig fælt, selve skvisinga gikk fint... sydde 4 sting... null problem... men han var bare 2860... denne er 3 kg nå... kan egentlig ikke forklare HVA jeg er redd for... er bare låst seg heeelt...

jeg falt bort ved flere anledninger, han null peil på at noen tok epidural på meg, mannnen ble dårlig og tatt ut av fødestua, har jeg null peiling på, hadde sagt mye tull jeg ikke aner.... mistet heeelt kontroll over meg selv og hele situasjonen... var veldig fælt, selve skvisinga gikk fint... sydde 4 sting... null problem... men han var bare 2860... denne er 3 kg nå... kan egentlig ikke forklare HVA jeg er redd for... er bare låst seg heeelt...

Har hatt en sånn fødsel selv.......... jeg skjønner ennå ikke hvordan man skal TA KONTROLLEN når man ikke har kontroll over hva som skjer med kroppen?[8|]

Men selv om det ikke er noen trøst, så vil jeg bare si at jeg har to fødsler bak meg, men to vidt forskjellige!!! Så forskjellige som det går an!! Og det går an å ha fine fødsler også - merkelig nok!

Skjønner nok ikke angsten din, men når alt jobber "mot deg" når det gjelder ks, får du ikke til å fokusere på bra ting ang fødsel?

krysser fingrene for et positivt svar på fredag
kan umulig være noe morsomt å ha slik fødselsangst å kanskje måtte føde..
klem til deg[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

Klem[:)]

Krysser fingrene jeg også for at du får det som du vil.
Må bare legge til, igjen, at KS er ingen dans på roser det heller altså.
Jeg forstår deg veldig godt, har angst selv for det som kommer[&:]

ORIGINAL: *Emma08*

Sign! Men det er jo ikke sikkert at han legger på seg så mye mer å 3 kg er jo ikke så stort akuratt.

Back
Topp