• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

.

ORIGINAL: inamaria

ORIGINAL: ZombiElla

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

det får man kjøpt over alt i syden.. men i xl vet jeg ikke... i bulgaria hadde de small (som tilsvarte xs) over alt i hvertfall, men så aldri noen som hadde større. kjøpte for å sole meg i. ser forferdelig stygt ut med skille på hele rompa. brukte den KUN ved bassenget, rett og slett fordi jeg syns det kan bli litt drøyt å flæshe hele rompa for gud og hvermann

ikke for å være stygg i kjeften altså, men hadde en xl med string bikini lagt seg vedsidenav meg på stranda hadde jeg nok gått..[:-] å nei, jeg sier ikke at jeg syns folk med noen ekstra kilo er stygge eller kvalme, men at de burde kle seg etter kroppen. vanlig bikini hadde jeg fint tålt, men string blir minimalt.

hvorfor hadde du gått da ? du er nok like lite pen i string som en xl person...

jepp, det er akkurat derfor jeg ikke viser meg på stranda i en, og kun der det er minimalt med folk [;)]

jeg hadde gått fordi det ikke tar seg helt bra ut.. er med på den at en xl ikke trenger å være tjukk, men når det er tilfelle, da syns jeg fort det ser litt ekkelt ut. en person kunne gjerne vært xxl også uten at jeg hadde hatt formeninger om det. personen kunne godt ha vært pen, men ikke i en stringbikini..

Så hvis du ser noe som du synes er mindre pent...da reiser du deg rett og slett og går???????
Hvis du har så store problemer med å omgås folk som du synes er mindre pene...da er det nok best for deg å holde deg innendørs [;)]

kommer helt an på.. gammel mann i speedo, ja. denne her xl'n som bare har litt brede hofter, kanskje ikke.. person på 200 kg toppløs i stringbikini, JA.. Hvorfor er det så mye verre enn de som reagerer på at folk ammer offentlig? her er det faktisk snakk om å blotte hele kroppen, dog på ei strand, men hvorfor skal man ta så mye mer hensyn på cafe enn på stranda? jeg er den som mener det ikke tar seg ut å sole seg toppløs også, ja. bare for at dere skal ha noe mer å terpe på [;)]

Fordi det her ikke handlet om selve handlingen, men kroppsfasongen til den som utførte handlingen. En vesentlig forskjell! [8|]

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

ORIGINAL: Monica

ORIGINAL: Qualitas

Hehe... Akkurat som jeg bryr meg om hva andre mener! Jeg kan vell ikke noe for at jeg har breie hofter.. For feit er jeg ikke! Og det er til å ha på når jeg skal sole meg på stranden. Tar på en bikinitruse når jeg skal bade [:)]

Ignorer enkelte[:)] desverre vet jeg ikke hvor man får kjøpt sånne.. sjekka Victoria Secret??

Det gjør jeg faktisk ja! Er ikke rart vi kvinner har så dårlig selvbilde og hater kroppene våre sånn som vi snakker til hverandre! Heldigvis er jeg fornøyd med kroppen min selv om den ikke er xxs, så da soler jeg meg i string bikini eller string truse!

haha, jeg skjønner at alle hinter til min kommentar i innleggene sine, og jeg må bare få si at jeg er absolutt ikke perfekt selv, nei for tenk, jeg er en xxs, og jeg er undervektig. det er ikke akkurat kjempekult det heller, og DERFOR, sprader jeg ikke rundt på stranda i minimale klesplagg.. skjønner virkelig ikke hvorfor folk mener det er greit å fortelle en xs at hun er tynn mens det er stygt å si at en xl er tjukk.. selvfølegelig er ikke alle xs tynne og alle xl tjukke, men you get the point..
Det går litt begge veiene.. alle burde kle seg etter den kroppen de har, også selvtillit selvfølgelig. kler man seg i en knøttliten minikjole på jultrefest fordi en selv syns en ser så fin ut da så burde man også tåle å høre at det ikke tar seg helt bra ut.

er ikke mange xs personer som reagerer negativt om de får høre de er tynne, jeg har ikke noe mot det, så er teit å si det skal være det samme som å si noen er tykk!

anngående saken så er det ikke noe bedre om du som er xxs soler deg i string enn en som er xl, trodde det bare var gamle damer og ekle menn som sola seg i sånnt jeg[8|]

nå gjentar du igrunn bare det jeg skriver i det siste der...

altså, når man selv vet at man er for tynn så er det ikke kult at en person kommer å sier "herregud, du er alt for tynn".. nå er jeg vant til det selv så jeg blir ikke så trist at det gjør noe, men skjønner at mange syns det ser fælt ut......

ORIGINAL: Refleksheks

Hvis det er så avskyelig for deg at du velger å gå - så kan jeg ganske raskt konkludere med at det ikke er hos personen du ser det ligger.

ikke kom her å prøv å fortell meg at jeg er den eneste personen som syns det ser ekkelt ut..

har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett folk stå å måpe, le og peke når de har sett en person som ikke har vært perfekt, hverken den ene eller den andre veien!!

altså, når man selv vet at man er for tynn så er det ikke kult at en person kommer å sier "herregud, du er alt for tynn".. nå er jeg vant til det selv så jeg blir ikke så trist at det gjør noe, men skjønner at mange syns det ser fælt ut......

Men det er greit for deg å si at tykke folk i stringbikini er ekle altså? Dobbeltmoral?

Enkelte får sagt de rareste ting.

HI: Ikke bry deg, håper du finner bikini DU føler deg vell i! Go tur til syden[:D]

Hehe... Akkurat som jeg bryr meg om hva andre mener! Jeg kan vell ikke noe for at jeg har breie hofter.. For feit er jeg ikke! Og det er til å ha på når jeg skal sole meg på stranden. Tar på en bikinitruse når jeg skal bade [:)]

Ignorer enkelte[:)] desverre vet jeg ikke hvor man får kjøpt sånne.. sjekka Victoria Secret??

Det gjør jeg faktisk ja! Er ikke rart vi kvinner har så dårlig selvbilde og hater kroppene våre sånn som vi snakker til hverandre! Heldigvis er jeg fornøyd med kroppen min selv om den ikke er xxs, så da soler jeg meg i string bikini eller string truse!

Det var en tråd her om dagen hvor ei spurte hvorfor vi kvinner har så dårlig kroppsbilde,tror vi har funnet svaret i dag.
Gir meg helt over,det revnende likegyldig for meg hva naboen soler seg i,og jeg håper virkelig at andre også har bedre ting å gjøre enn å tenke negativt om på grunn av f.eks celullitene mine. Kanskje jeg som har så mye av det burde gå med tights på stranden da eller? Blir litt samme sak...

Hvis det er så avskyelig for deg at du velger å gå - så kan jeg ganske raskt konkludere med at det ikke er hos personen du ser det ligger.

ikke kom her å prøv å fortell meg at jeg er den eneste personen som syns det ser ekkelt ut..

har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett folk stå å måpe, le og peke når de har sett en person som ikke har vært perfekt, hverken den ene eller den andre veien!!

En ting er og synes det ser ekkelt ut, en annen ting er og ikke takle det. Og en tredje ting er og se seg nødt til og kommentere det, eller enda værre oppføre seg som du skriver over her. [:'(]

Er selv en av de som har blitt pekt på og ledd av på stranden! Og det er LITE kult! Ja, jeg er overvektig, men jeg påberoper meg retten til og gå på stranden i bikini alikevel. Jeg vil også ha sol på kroppen. Enkelte synes ikke jeg har rett til det, og står og peker og ler, rynker på nesa og kommer med høylytte kommentarer om at så store og stygge jenter ikke burde ha lov til og være der.

Men til syvende og sist er det de som har ett problem, ikke jeg! Det er de som burde holde seg innendørs, siden de kan risikere og treffe på uperfekte mennesker ute i verden, og har så store problemer med det!

Men og synes det er greit at folk holder på slik? Eller forsvare dine holdninger med at andre holder på slik? [:'(][:'(]

ORIGINAL: forvirretmor

Det var en tråd her om dagen hvor ei spurte hvorfor vi kvinner har så dårlig kroppsbilde,tror vi har funnet svaret i dag.
Gir meg helt over,det revnende likegyldig for meg hva naboen soler seg i,og jeg håper virkelig at andre også har bedre ting å gjøre enn å tenke negativt om på grunn av f.eks celullitene mine. Kanskje jeg som har så mye av det burde gå med tights på stranden da eller? Blir litt samme sak...

Nei du burde nok få deg en sånn fotsi kjolebadedrakt [;)]

Kva folk har på seg er totalt likegyldig. [:)] Eg har alt for mange kg, men eg går no i bikini på stranda for det. Ufattelig sjeldan eg bryr meg kva folk går i, dersom det ikkje ser totalt vilt ut..

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: forvirretmor

Nei du burde nok få deg en sånn fotsi kjolebadedrakt [;)]

Ah at jeg ikke tenkte på det![X(][8D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

En ting er og synes det ser ekkelt ut, en annen ting er og ikke takle det. Og en tredje ting er og se seg nødt til og kommentere det, eller enda værre oppføre seg som du skriver over her. [:'(]

Er selv en av de som har blitt pekt på og ledd av på stranden! Og det er LITE kult! Ja, jeg er overvektig, men jeg påberoper meg retten til og gå på stranden i bikini alikevel. Jeg vil også ha sol på kroppen. Enkelte synes ikke jeg har rett til det, og står og peker og ler, rynker på nesa og kommer med høylytte kommentarer om at så store og stygge jenter ikke burde ha lov til og være der.

Men til syvende og sist er det de som har ett problem, ikke jeg! Det er de som burde holde seg innendørs, siden de kan risikere og treffe på uperfekte mennesker ute i verden, og har så store problemer med det!

Men og synes det er greit at folk holder på slik? Eller forsvare dine holdninger med at andre holder på slik? [:'(][:'(]

enig! hun kommer inn her, gleder seg til sydentur og lurer på hvor hun kan få tak i en string bikini i xl .... også klarer noen å lire av seg slike kommentarer.. [:'(] Ja nå fikk hun sikkert mer å tenke på stakkars..

Syns det er så lite intelligent som det kan få blitt! Går det ikke ann å tenke seg litt om før man skrive?? TING KAN SÅRE!

ORIGINAL: ZombiElla

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

det får man kjøpt over alt i syden.. men i xl vet jeg ikke... i bulgaria hadde de small (som tilsvarte xs) over alt i hvertfall, men så aldri noen som hadde større. kjøpte for å sole meg i. ser forferdelig stygt ut med skille på hele rompa. brukte den KUN ved bassenget, rett og slett fordi jeg syns det kan bli litt drøyt å flæshe hele rompa for gud og hvermann

ikke for å være stygg i kjeften altså, men hadde en xl med string bikini lagt seg vedsidenav meg på stranda hadde jeg nok gått..[:-] å nei, jeg sier ikke at jeg syns folk med noen ekstra kilo er stygge eller kvalme, men at de burde kle seg etter kroppen. vanlig bikini hadde jeg fint tålt, men string blir minimalt.

hvorfor hadde du gått da ? du er nok like lite pen i string som en xl person...

jepp, det er akkurat derfor jeg ikke viser meg på stranda i en, og kun der det er minimalt med folk [;)]

jeg hadde gått fordi det ikke tar seg helt bra ut.. er med på den at en xl ikke trenger å være tjukk, men når det er tilfelle, da syns jeg fort det ser litt ekkelt ut. en person kunne gjerne vært xxl også uten at jeg hadde hatt formeninger om det. personen kunne godt ha vært pen, men ikke i en stringbikini..

Så hvis du ser noe som du synes er mindre pent...da reiser du deg rett og slett og går???????
Hvis du har så store problemer med å omgås folk som du synes er mindre pene...da er det nok best for deg å holde deg innendørs [;)]

kommer helt an på.. gammel mann i speedo, ja. denne her xl'n som bare har litt brede hofter, kanskje ikke.. person på 200 kg toppløs i stringbikini, JA.. Hvorfor er det så mye verre enn de som reagerer på at folk ammer offentlig? her er det faktisk snakk om å blotte hele kroppen, dog på ei strand, men hvorfor skal man ta så mye mer hensyn på cafe enn på stranda? jeg er den som mener det ikke tar seg ut å sole seg toppløs også, ja. bare for at dere skal ha noe mer å terpe på [;)]

Fordi det her ikke handlet om selve handlingen, men kroppsfasongen til den som utførte handlingen. En vesentlig forskjell! [8|]

det handler også om å ta hensyn, å vise frem kroppsdeler ol.
og akkurat det du markerte handlet først og fremst om å gå toppløs (vise brystene sine), men også resten av kroppen.

selvfølgelig ville det sett rart ut å komme på cafe i en bikinitruse, men når det kommer til den "toppløs-delen" så syns jeg folk kan ta hensyn med mindre de er på ei nudiststrand.. om det er en bikini som dekker bare nippelen driter jeg i, det er langt bedre enn ingen ting [:)]

ORIGINAL: Pink Piggy

*rister oppgitt på hodet av enkelte her*. Kos deg i syden. 

enig,. lurer på hva enkelte her skal si til ungene sine om de blir en xl noen gang.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Noen kler seg etter kroppen, andre uttaler seg etter vettet.
Forresten er det vel ikke noen som ber deg om å "tåle" noe som helst hva gjelder andre folks påkledning. Du jo ikke glo, men du har kanskje ikke vett til bedre på det området, heller.

Spyr av holdningene her![:'(]

jeg selv kunne ikke fått meg til å stå å le eller peke, men jeg kunne ha gått, ja.
som jeg skrev så syns jeg ikke det er noe galt i vanlig bikini.

har jeg på noen måte prøvd å framstille meg selv som en kjempepen person med perfekt kropp?

jeg selv kunne ikke fått meg til å stå å le eller peke, men jeg kunne ha gått, ja.
som jeg skrev så syns jeg ikke det er noe galt i vanlig bikini.

har jeg på noen måte prøvd å framstille meg selv som en kjempepen person med perfekt kropp?

Nei, men du har fremstilt deg selv som en meget fordomsfull person, som også synes det er helt legitimt og være det, siden andre folk peker og ler av mennesker de synes er rare/stygge. [:-]

Seriøst???????
Mener du dette seriøst?

Fy faen for noen holdninger enkelte her inne har!! [:'(] Dere er VOKSNE mennesker, skal i hvertfall være det, og da må det gå an å passe kjeften sin litt!!

Skal huske å ta på meg teltet neste gang jeg skal på stranden å sole meg [8|]

til HI: Ikke ta deg nær av hurpene her inne, og kos deg MASSE på stranden [:)]

herremin for noen meninger det er her inne!?
Neimen ikke rart mange mobbeofre prøver på selvmord (har selv vært en av dem, endte opp med tidenes verste arr og bulimi) når man blir møtt med kommentarer som enkelte her inne lirer av seg..
Er dere virkelig sånn ute i den store vide verden også? Klarer du virkelig å si til en person at "den bikinitrusa der er vel litt for liten for kroppen din?" eller "herregud, du må nok kjøpe deg andre bukser, for du er for tynn for den der!"...
Bare fordi man gjemmer seg bak et tastatur og en skjerm, betyr det ikke at man har all verdens rett til å mobbe andre for det..

Kjenner jeg blir fysisk kvalm av noen, for enkelte ting sier man bare ikke til andre mennesker uansett hva man måtte mene om både xxxs og xxxl.
Det går ann å svare ordentlig i en tråd, og har du bare dritt å komme med; finn deg ei skriveblokk og noen fargestifter så du får ut alt der...

TIL HI:
GOD tur til syden, håper du finner det du er på leiting etter, og KOS DEG!
Skulle gjerne tatt med bikinitrusa mi å blitt med.. ;)

Back
Topp