ORIGINAL: inamaria
ORIGINAL: ZombiElla
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
det får man kjøpt over alt i syden.. men i xl vet jeg ikke... i bulgaria hadde de small (som tilsvarte xs) over alt i hvertfall, men så aldri noen som hadde større. kjøpte for å sole meg i. ser forferdelig stygt ut med skille på hele rompa. brukte den KUN ved bassenget, rett og slett fordi jeg syns det kan bli litt drøyt å flæshe hele rompa for gud og hvermann
ikke for å være stygg i kjeften altså, men hadde en xl med string bikini lagt seg vedsidenav meg på stranda hadde jeg nok gått..[:-] å nei, jeg sier ikke at jeg syns folk med noen ekstra kilo er stygge eller kvalme, men at de burde kle seg etter kroppen. vanlig bikini hadde jeg fint tålt, men string blir minimalt.
hvorfor hadde du gått da ? du er nok like lite pen i string som en xl person...
jepp, det er akkurat derfor jeg ikke viser meg på stranda i en, og kun der det er minimalt med folk [;)]
jeg hadde gått fordi det ikke tar seg helt bra ut.. er med på den at en xl ikke trenger å være tjukk, men når det er tilfelle, da syns jeg fort det ser litt ekkelt ut. en person kunne gjerne vært xxl også uten at jeg hadde hatt formeninger om det. personen kunne godt ha vært pen, men ikke i en stringbikini..
Så hvis du ser noe som du synes er mindre pent...da reiser du deg rett og slett og går???????
Hvis du har så store problemer med å omgås folk som du synes er mindre pene...da er det nok best for deg å holde deg innendørs [;)]
kommer helt an på.. gammel mann i speedo, ja. denne her xl'n som bare har litt brede hofter, kanskje ikke.. person på 200 kg toppløs i stringbikini, JA.. Hvorfor er det så mye verre enn de som reagerer på at folk ammer offentlig? her er det faktisk snakk om å blotte hele kroppen, dog på ei strand, men hvorfor skal man ta så mye mer hensyn på cafe enn på stranda? jeg er den som mener det ikke tar seg ut å sole seg toppløs også, ja. bare for at dere skal ha noe mer å terpe på [;)]
Fordi det her ikke handlet om selve handlingen, men kroppsfasongen til den som utførte handlingen. En vesentlig forskjell! [8|]