.

Har ikke vært i syden med unger enda (skal i november) men uten ville jeg uten tvil anbefalt ayia napa[:D] Vi var der i august/sept i fjor (jeg og mannen) og storkoste oss, med strandliv, bassengliv, båttur, fallskjermtur (sånn etter båt) god mat, kjekke folk og fest når vi ville [:D] Hadde 2 kvelder vi gikk opp i partygata (gatene) ellers var vi på roligere plasser[:D]

Jeg og var, som litolus på Ayia Napa i fjor og jeg ELSKET Kypros! Jeg og en venninne var på jentetur.. Det var helt fantastisk klima, deilig mat, herlige folk og det er fint for både voksne og barn.. Fig Tree Bay er visst roligere og mer stille enn Ayia Napa, så det passer kanskje bedre for å reise med barn.. [:)] Jeg har veldig lyst tilbake dit og da ta med mann og barn.. [:)]

Me var i Portugal med snuppa i fjor som da var 8mnd, det syns eg var heilt topp!
Me var i Praia da Rocha, NYYYYDELIGE strender med grotteformasjoner, fint prisnivå, god mat![:)]
Eineste er at vannet er litt kaldt hvis man ikkje reiser midt på sommeren, men eg anbefaler Portugal på det varmeste!!
Passelig temp. for dei små[:)]

¨Vi var til Mallorca i april/mai i fjor, og skal tilbake dit no i mai, og det er ein flott plass å reisa med ungar. Men eg veit ikkje korleis det er der ang varme ol der når dere skal reisa.

Føler jeg reklamerer fælt i dag. Men men. Alanya er supert, enten man reiser med barn eller uten.
Vi har egen leilighet og har leid den litt ut. Alle som leier kommer igjen år etter år, og vil aldri mer på hotellferie :)
Er SUPERT for unger der med vannsklie i bassenget og stor hage, og ingen vakter som blir sure og sinte for ballspill og herjing med luftmadrasser.

ORIGINAL: Lillezilje

Føler jeg reklamerer fælt i dag. Men men. Alanya er supert, enten man reiser med barn eller uten.
Vi har egen leilighet og har leid den litt ut. Alle som leier kommer igjen år etter år, og vil aldri mer på hotellferie :)
Er SUPERT for unger der med vannsklie i bassenget og stor hage, og ingen vakter som blir sure og sinte for ballspill og herjing med luftmadrasser.

Hmm, pris? [:D]

ORIGINAL: Lille_Ko

ORIGINAL: Lillezilje

Hmm, pris? [:D]

1 uke 2500kr, 2 uker 4500kr

www.ulusoy-c6.com

Søsteren min og de har ofte med seg vennepar med unger. Første gang alle i vår leilighet, ble litt slitsomt i 2 uker, så nå pleier de leie en av naboleiligheten i tillegg :)

Back
Topp