.

Her hos oss er det alle jentne eller ingen elller hele klassen eller ingen. Ingen skal utelukkes det er ikke pent.

Vi har hatt bursdag litt overalt.

Mc Donald
Bowling
HoppeLoppe land (lekeland)
Dolly Dimpels

I år skulle vi egentlig ha det hjemme men siden jeg er gravid og har mye vondt i bekken og rygg blei det til at vi tok det på GigaGøy.

Ungene syns slikt er moro har jeg inntrykk av.

Neste år skal vi enten ha bursdag ute eller hjemme. Spørs hvor kaldt det er rundt 2 januar.

Vi har hatt 12 ville jenter her hjemme i dag faktisk.Går så bra så[:D]

Vi har tidligere leid barnehagen.Vi betaler 400.- og er værd hver eneste krone.

Guttungen er 18 gutter i klassen så da blir det enten barnehagen eller Metro lekeland.Da er de litt for mange til å ha selskapet hjemme syntes jeg.[:)]

har hatt det hjemme før, nå skal vi feire sammen med ei venninne og sønnen hennes som har bursdag dagen etter mi. Så vi inviterer 5-6 barn vær, han skal ikke ha noen fra barnehagen (ikke samme barnehage) og nesten bare jenter mi skal ha fra barnehagen og nesten bare gutter sier hu[:D] Vi skal ha det hos venninna mi for de har mye større plass enn oss[:)]

TJa..
Si det. Jeg håper jeg kan holde 4 og 5 årsdagene hjemme.. Og gjerne fler og. Det er jo fordelen med å ha det på sommeren. Om et par år har jeg forhåpentligvis plass til så mange barn med foreldre, men hvis jeg ikke hadde hatt det, så hadde jeg kanskje prøvd å finne noe enkelt.. En gymsal på en skole eller noe, som kanskej var til låns?
Jeg syns bursdager på lekeland blir litt støyete, og jeg il i hvert fall ikke ha ansvaret for andres barn på sånne steder, når det blir så mange.

Så det er "ut" å ha selskap hjemme altså.
Syns det er litt dumt å leie lokale for slike ting jeg... Er ikke det halve stasen å invitere de andre vennene hjem?

Back
Topp