...

Etter å ha "fulgt" deg en stund, får jeg rett og slett skikkelig lyst til å hjelpe deg.
Vet det ikke er mye jeg kan gjøre, men skulle nesten ønske jeg bodde på samme sted som deg, så kunne jeg vært turkameraten din [:D]

Men som flere sier, så tror jeg jeg ville tatt steget og skaffet psykolog. Det er absolutt ikke et nederlag!
Har selv gått til psykolog (jeg mente selv jeg ikke trengte det) men det var til masse hjelp!
Bare det å få sortert tankene, og bli stilt spørsmål fra en utenforstående, som gjør at du får ryddet opp litt i hodet. Føles utrolig befriende [:)]

Og du må ikke bry deg om naboene. De kan jobben sin, og vet at man ikke trenger å være totalt på bunnen for å trenge noen å snakke med. De er profesjonelle, og kommer overhodet ikke til å tenke noe negativt om du har psykolog.

Og... Ta deg en gåtur i kveld! [:D] Gjør det du må, også kler du på deg og går ut! Samme hvordan været er. Det beste jeg vet er å kle meg godt og gå ut i møkkavær. Bare gå, og tenke, og ta en vaarm dusj når man kommer inn igjen [:)]

Invester i deg selv! Meld deg på et kurs, gjør noe nytt, begynn med en artig treningsform, ring en gammel venninne, ta deg en langhelg i utlandet, bare gjør ett eller annet for deg selv! Og begynn å tenk positivt, hver dag skal du si noe fint til deg selv. Alt sitter i hodet, vet du! Jeg synes det hjelper veldig mye å gå seg en god tur i frisk luft, eller en real treningsøkt når jeg føler meg langt nede. Jo oftere du tillater deg selv å ha den lille kvalitetstiden for deg selv, jo bedre vil du føle deg:)

Og forresten, det er en veldig flott dame jeg ser på det bildet! Jeg er sikker på at du ser like bra ut i dag, hvis du bare får ryddet litt i tankene og følelsene dine.

Back
Topp