.

Jeg digger egentlig side by side kjøleskap! Vi hadde det før, men etter å ha hatt 3 lekkasjer med det så vil jeg ikke ha det igjen.. Er blitt en mester i å bytte parkett for å si det slik [8D]

ORIGINAL: Lisse__

Jeg digger egentlig side by side kjøleskap! Vi hadde det før, men etter å ha hatt 3 lekkasjer med det så vil jeg ikke ha det igjen.. Er blitt en mester i å bytte parkett for å si det slik [8D]

Vi skal ha et uten sånn vanndispenser i tilfelle. For den må vel kobles til vannuttak regner jeg med og det går ikke der vi skal plassere det uansett.
Men det er jo på en måte side by side å kjøpe to moduler også. Men det blir jo større da og det er jo både positivt og negativt..

*tenker så det knaker her jeg* [:D]

Jeg ville klart valgt et kjøleskap og et fryseskap.

De amerikanske side by side skapene er jo så stygge at jeg aldri ville hatt dem i hus.

ORIGINAL: Mikke

ORIGINAL: Lisse__

Vi skal ha et uten sånn vanndispenser i tilfelle. For den må vel kobles til vannuttak regner jeg med og det går ikke der vi skal plassere det uansett.
Men det er jo på en måte side by side å kjøpe to moduler også. Men det blir jo større da og det er jo både positivt og negativt..

*tenker så det knaker her jeg* [:D]

I forhold til lekkasjer er det greit å ha uten vanndispenser! Utenom lekkasjene var vi superfornøyd med kjøleskapet! [:)]

side by side uten tvil, har det selv med vanndispenser, ELSKER det[:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Oline V2

De amerikanske side by side skapene er jo så stygge at jeg aldri ville hatt dem i hus.

Tull og tøys[8D][:D]

Vet jo at de er veldig populære, så sikkert jeg som er rar[8D]

vi har ett fryseskap og ett kjøleskap =) vi har samsung sine - gøøøøøøøøøørr fornøyd altså =)

Vi skulle egentlig ha ett med vann og is, men ble ikke det. Vi hadde ikke tatt side by side, for frysedelen er så liten. Vi så på ett AEG, der fryseskapet og kjøleskapet er like stort + at håndtakene står mot hverandre, og det ser ut som de henger sammen (hvis du skjønner).

Hvis dere skal ha kjøleskapet ved siden av kjøkkeninnredningen, så er det vel "bare" til å legge en slange fra vasken (det området), og under sokkelen. Da vil det jo ikke vises heller.

ORIGINAL: *Tøtta81*

side by side uten tvil, har det selv med vanndispenser, ELSKER det[:D]

sign! Vi har hatt vårt i snart 5 år og ingen lekkasjer, selv om det t.o.m. har vært flyttet fra et hus til ett annet. og det går fint an å tilkoble vanndispenseren selv om det ikke er rett ved siden av vannet liksom.. er lange rør som følger med kjøleskapet. Vårt står noen meter unna vannet liksom... [:D]

Forøvrig klarer vi oss med den fryseren som er i skapet selv om den ikke er gigantisk, men det kan bli litt trangt akkurat når vi har vært på harry-shopping.

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: Lois Lane

Vi skulle egentlig ha ett med vann og is, men ble ikke det. Vi hadde ikke tatt side by side, for frysedelen er så liten. Vi så på ett AEG, der fryseskapet og kjøleskapet er like stort + at håndtakene står mot hverandre, og det ser ut som de henger sammen (hvis du skjønner).

Hvis dere skal ha kjøleskapet ved siden av kjøkkeninnredningen, så er det vel "bare" til å legge en slange fra vasken (det området), og under sokkelen. Da vil det jo ikke vises heller.

Kjøleskapet må stå på motsatt side av kjøkkenet enn der vi har vann-uttak så det med vanndispenser er ikke aktuellt. Men hadde det vært mulig ville jeg hatt det ja.

Jeg hadde side by side i min forrige leilighet. Var fornøyd med det. Eneste negative var at fryseren var for liten.

Så når vi pusset opp kjøkkenet her vi bor nå, kjøpte vi separat kjøleskap og fryseskap. Kjøleskapet med vanndispenser med og uten kullsyre, og fryseren med isbitdispenser.. Det anbefaler jeg virkelig!!! Fryseren her er mye større, og vi føler ikke vi trenger en ekstra fryser i tilegg.  

Kjempefornøyd.

Vi har disse:
http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/kjol-frys/kjoleskap/ERES35800X/electrolux-kjoleskap

http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/kjol-frys/fryseskap/EUFG29800X/electrolux-fryseskap.

jeg ville hatt side by side med frysedel jeg [:)]

Kjøleskapet må stå på motsatt side av kjøkkenet enn der vi har vann-uttak så det med vanndispenser er ikke aktuellt. Men hadde det vært mulig ville jeg hatt det ja.

Ja da blir det jo litt mere styr....

Vi har innebygd kjøleskap og fryseskap, og jeg angrer ikke ett sekund på at vi valgte ett i full størrelse. Utrolig greit når mannen er ute, og jeg handler inn en del middager og brød i slengen. Liker å bake også, så da er det supert med plassen.
Så på fetteren min sitt sidebyside, og frysedelen er utrolig liten. Men det har jo selvsagt noe å si hvor mye dere har i fryseskapet.
Vi har ett fryseskap til, som vi har en del kjøtt og annet som kan ligge en stund, men blir egentlig veldig lite brukt.

Det dumme med side by side er at det er veldig dårlig plass i dem kontra skap enkeltvis. Så det er en vurderings/behov sak![:D] Side by side er finere, meeen dersom dere er avhengig av plass, så uten tvil enkeltvis[:D]

Vi har kjøleskap og fryser på motsatt side av vannuttak. Vi har en tynn slange i sokkelen på kjøkkeninnredningen. Det er det folk bruker. Ikke så mange som har kjøleskap helt inn til vannuttaket. [:)] 

Vi har kjøleskap og fryseskap ved siden av hverandre.
God plass i fryseren og synes det ser veldig bra ut. Skal se om jeg finner ett bilde så kan du se[:D]

Nå trykket jeg et fryseskap og et kjøleskap. Tror jeg hadde plassert fryseskapet i boden da. Eller det som hadde fungert best, siden du sier dere ikke har så stor bod.

Slik ser det ut hos oss. Var ikke ferdig med kjøkkenet der da. [:D]

Back
Topp