...

mamla

Forelsket i forumet
*slettet*

Takk for svar!
 
Jeg er redd for å få et barn til.. Men ikke av samme grunn. Men skjønner tankegangen din ja..
 
Jeg hadde moderat fødselsdepresjon med nr. 1..
Ventet leenge før vi våget å prøve på nr. 2, og trodde det skulle gå greit..

Men jeg har dessverre utviklet alvorlig og akutt svangerskapsdepresjon nå [:(] Barnet er ikke født enda, så jeg vet lite om hvordan tiden etterpå vil bli, men jeg aner jo at det ikke blir lett.. [:(]

Sier ikke dette for å skremme deg, men da jeg spurte (et annet sted) så fikk jeg KUN positive gladhistorier som det drysset blomsterstøv og sommerfugler av .. Jeg skulle vel ønske at noen hadde forberedt meg på at det kunne bli så tøft som det er..
 
Hei! Jeg føler virkelig med deg! Hadde forferdelig angst selv. Du blir nok frisk skal du se!!! [:)]
 
Vi prøver på nr 2 nå men jeg er ikke lei meg for at tanta kommer hver mnd for å si det slik. Jeg hadde en forferdelig barselstid med fødsels depresjon samt komplikasjoner og infeksjon etter hastesnitt. Nå er jeg sykmeldt pga utbrenthet. Må si jeg er mye bedre nå, og det er mulig det går kjempefint å få en til, men bekymrer meg så klart. I tillegg er jeg livredd en ny fødsel siden jeg har smalt bekken. Må ha ks, som jeg er redd for, det er jo en stor operasjon, samtidig er jeg redd for at fødselen kommer igang før ks dato og at en dustete lege på vakt skal tvinge meg til å prøve vanlig fødsel da der er noen leger som mener det ikke er noe som heter smalt bekken. Jeg hadde rier i 4 døgn og drypp i 22 timer før det ble hastesnitt sist...

Men jeg ønsker jo at Hedda skal få søsken...
 
mi jente fyller 2 om noen dager og vi venter..
jeg hadde ubehandlet fødselsdepresjon i to år før jeg ble dratt med til legen av sambo (var tiltaksløs selv),,, så var det åtte mnd med antidepressiva.. nå prøver jeg meg uten tabletter og er livredd for en ny depresjon.
 
Back
Topp