...

chrichri

Forumet er livet
,

hadde ikke kjøpt ny seng om vi hadde en seng som kan brukes.. 

hmmm nå vet jeg ikke hvor dårlig plass du har da? bilde? Fordi det hørtes veldig koselig ut med 90 sengen altså.... skulle ønske jeg hadde en slik til Alis sånn at vi kunne ligge sammen og lese på kveldene.

Hun bruker enda sprinkelsengen sin, bare at den ene siden er demontert og i stedet satt opp en sengehest. Fungerer utmerket for oss[:)] tror kanskje vi går direkte fra den til storseng siden hun kan bruke sprinkelsengen en god stund til[:)]

ORIGINAL: TauZa

hadde ikke kjøpt ny seng om vi hadde en seng som kan brukes.. 

Blir ikke så mye større plass med ny seng..

Hadde brukt den senga som står der, uten tvil! [:D] Vi gikk rett fra sprinkelseng til 90 cm vanlig seng, og det er ikke for høyt! [;)] Bruk den, det går kjempefint skal du se[:D]

Hadde brukt det jeg hadde[:)] Går nok kjempefint!

er rdet sprinkelseng der ved siden av? den kan nok pakkes ned da[8D] eller?[8D] Syns du skal bruke sengen han allerede har - det nye er jo kjempe fint men det er også det gamle så spar deg pengene tror jeg[:)]

ORIGINAL: Vand

Hadde brukt den senga som står der, uten tvil! [:D] Vi gikk rett fra sprinkelseng til 90 cm vanlig seng, og det er ikke for høyt! [;)] Bruk den, det går kjempefint skal du se[:D]

Har dere sengehest, eller "greier" hun å ligge uten?

tjukka: sprinkelsenga er den han ligger i nå[;)] så den skal pakkes bort[;)]

mymmeline: har akkurat vært å kjøpt sengehest, hååååper det passer!

Ja, da skifta jeg plutselig igjen. Dro på Ikea å handla sengehest + mye annet tull... ikke senga, så nå blir d storstor seng på gutten[:D] gleder meg til å begynne å skru ned den gamle og vaske rommet...

Dere skal få se bilder når jeg er ferdig[;)] blir nok ikke i dag, tida gikk i fra meg gitt!

ORIGINAL: chrichri

tjukka: sprinkelsenga er den han ligger i nå[;)] så den skal pakkes bort[;)]

mymmeline: har akkurat vært å kjøpt sengehest, hååååper det passer!

Ja, da skifta jeg plutselig igjen. Dro på Ikea å handla sengehest + mye annet tull... ikke senga, så nå blir d storstor seng på gutten[:D] gleder meg til å begynne å skru ned den gamle og vaske rommet...

Dere skal få se bilder når jeg er ferdig[;)] blir nok ikke i dag, tida gikk i fra meg gitt!

Så moro! [:D] Gleder meg til å se resultatet! [:D]

ORIGINAL: mymmeline

Har dere sengehest, eller "greier" hun å ligge uten?

Begge mine har sovet uten sengehest! Vi kjøpte sengehest denne gangen, men det var no dritt[&:][;)] Så her ligges det uten! [;)]

Vi har sengehest. Men han sover fint i senga vår uten. Og den er høy....
Jeg hadde ikke kjøpt ny, om dere har en fra før

Hadde ikke kjøpt ny, men satt på sengehest. Senga ser nesten like høy som snuppa sin og det er ingen problem.

Ville kjøpt ny juniorseng og spart den dere har nå til han blir litt eldre! Da blir det nok mye tryggere for han, og bedre plass på rommet [:)]

Jeg hadde beholdt stor seng! Kjempe fin jo [:D] Hiv på en senghest - går nok fint [:)]

Legg noen puter eller noe foran senga så ikke du føler deg utrygg om han skulle falle ut.... Hadde beholdt den storsenga som du har der:)

ORIGINAL: KathMor

Jeg hadde beholdt stor seng! Kjempe fin jo [:D] Hiv på en senghest - går nok fint [:)]

Helt enig!! Kjempefin seng. Du får ikke "brukt" den ekstra plassen i lengden til noe likevel...

han sover søtt i den nå (altså den gamle store[;)])... spennende i morgen tidlig, hva han finner på da[;)]

d tok veeeeldig lang tid før han sovna da, ut og inn av senga[;)] en fordel er at senga har stått på rommet med han siden han fikk eget rom. Så han er godt kjent med senga, ikke noe skummelt sånn sett[;)]

rommet ble mye mer rom etter at sprinkelsenga er rydda bort[:D] juhuuuuu

Back
Topp