Jeg jubler for 13 uker i dag Er sykemeldt til den 30, kvalmen er fortsatt veldig tilstede. Men lurer på om jeg skal prøve å jobbe litt snart! Føler jeg har vært sykemeldt i en evighet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sa legen min og, at det er de 4 første mndGratulerer
Det er utrolig kjedelig (men helt nødvendig) å være sykemeldt. Håpet formen blir bedre snart. Har lest at mange er kvalme de 4 første månedene (og ikke 3 som jeg har gått rundt og trodd).
Grattis hvor lenge har du vært sykemeldt?
Gratulerer me 13 uker Er det selv i morgen håper kvalmen slipper taket snart!
Gratulerer
Det er utrolig kjedelig (men helt nødvendig) å være sykemeldt. Håpet formen blir bedre snart. Har lest at mange er kvalme de 4 første månedene (og ikke 3 som jeg har gått rundt og trodd).
Håper det. Jeg føler også på at jeg burde jobbe. Vet at det blir ekstra jobb på andre når jeg ikke er der. Samtidig så føler jeg at jeg hadde vært helt ubrukelig på jobb nå. Formen gjør at jeg må ta det veldig med ro. Hvis ikke blir jeg så kvalm og får hopdpine. Har en 2 åring og en 4 åring, så det er ikke så enkelt å slappe av etter jobb og i helgene.Ja, det er sant. Og er jeg ikke noe bedre den 30 er det kanskje dumt å begynne. De jeg er på jobb med er avhengige av at jeg kan ta min del av arbeidet! Ikke så lenge til 4 mnd nå, så håper det blir bedre senest da