13 uker :D

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
I dag er jeg 13 uker :)

I går serverte jeg i bryllup sammen med min gravide svigerinne, og hun er en måned lengre enn meg :) Blir spennende for mammaen min å bli bestemor til to, på to måneder :P hihi :D

Bryllupet var kjempenydelig! Bruden var så utrolig vakker!!! Og brudgommen også! Sammen var de verdens vakreste par :) Jeg er så utrolig glad jeg fikk lov til å være med på å gjøre dagen deres fin :)

Må si jeg håper samboern min kryper ned på kne og frir til meg en vakker dag :P
Vært sammen i 8(!!) år og jeg har vært gifteklar i 4 :P Eller.. Ikke direkte gifteklar, men forlovelsesklar da. Det er lov å drømme seg bort heldigvis :)

Har du prøvd å hinte til han? Typ mate med teskje...
Blir nok kjekt for moren din, med to så tette barnebarn! ;) 

Hihi... Skjønner hva du mener, men plutselig så kommer dagen. Selv om det ikke føles sånn nå :P
Gratulerer så mye med 13 uker! 

Gratulerer med 13 uker!

Jeg måtte vente 10 år før vi gifta oss men jeg fant det perfekte pressmiddel!!
"Du får ikke barn med meg før jeg er gift!!" Så guttungen ble unnfanga på bryllupsreisen

jc skrev:
Gratulerer med 13 uker!

Jeg måtte vente 10 år før vi gifta oss men jeg fant det perfekte pressmiddel!!
"Du får ikke barn med meg før jeg er gift!!" Så guttungen ble unnfanga på bryllupsreisen

Et virkelig kjærlighetsbarn det da :) Ikke det at nestemann ikke er det da :) Moro med unnfangelse på bryllupsreisen da :) Kanskje barn nr. 3 kommer på min bryllupsreise?? :P Hihi :P Ikke godt å si :)

Back
Topp