13. mai

Wow! Det er veldig bra! God på det du driver med du da skjønner jeg :)

Er bare en ihugga supporter jeg ;)

Sent from my GT-I9100
Aha.. skjønner :) Men du er sikkert flink allikevel, bare til noe annet ;) Håper dere får en bra kveld da :)

Nå skal jeg gjøre en innsats på interessante, og ikke minst uniteressante, innlegg til skravledøgn?

Ja, var hos han sist vi også, og var veldig fornøyd den gangen og :) En mann som er glad i jobben sin kan du si ;) Blir bra på Hamar også tenker jeg :)

Satser på det :-) er mest for å spare oss kjøringa når vi kan får det såpass nærme :-) ja, han er en trivelig fyr :-) min samboer har tysk navn så det ble jo et samtaleemne :-)

Fått shoppe noe på CC da?:-)

Satser på det :) er mest for å spare oss kjøringa når vi kan får det såpass nærme :) ja, han er en trivelig fyr :) min samboer har tysk navn så det ble jo et samtaleemne :)

Fått shoppe noe på CC da?:)
Huff ja! Det gikk unna litt penger igjen der... Fikk kjøpt inn mye fint til badet vårt. Litt klær til mor, og noen helt unyttige ting. Har så mye annet enn på Lillehammer der synes jeg :)

Jeg er veldig glad i CC selv, de har mange butikker som vi ikke har på denne sida, men drar dit ikke ens ærend for å handle, men legger alltid turen innom når vi er i området :-) er ikke sunt for meg at søstrene grene har kommet :-p

Jeg er veldig glad i CC selv, de har mange butikker som vi ikke har på denne sida, men drar dit ikke ens ærend for å handle, men legger alltid turen innom når vi er i området :-) er ikke sunt for meg at søstrene grene har kommet :-p
Det samme gjør vi. Jeg har bodd der ute, så har en del venner der. Det er dessverre alltid en mulighet for å stikke innom. Enig i at den butikken er fristende. Kanskje der jeg klarer å bruke mest penger på helt unyttige ting!

Det høres så spennende ut med 3D ultralyd. Vi hadde ikke snakket noe på det før her om dagen vi. Jeg blir så inspirert av alle dere, så nå har jeg også veldig lyst til å ta denne undersøkelsen :) Har funnet sted og nummer i dag, så ringer for å bestille i morgen :)

Back
Topp