Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Det er veldig bra! God på det du driver med du da skjønner jeg
Aha.. skjønner Men du er sikkert flink allikevel, bare til noe annet Håper dere får en bra kveld daEr bare en ihugga supporter jeg
Sent from my GT-I9100
Ja, var hos han sist vi også, og var veldig fornøyd den gangen og En mann som er glad i jobben sin kan du si Blir bra på Hamar også tenker jeg
Huff ja! Det gikk unna litt penger igjen der... Fikk kjøpt inn mye fint til badet vårt. Litt klær til mor, og noen helt unyttige ting. Har så mye annet enn på Lillehammer der synes jegSatser på det er mest for å spare oss kjøringa når vi kan får det såpass nærme ja, han er en trivelig fyr min samboer har tysk navn så det ble jo et samtaleemne
Fått shoppe noe på CC da?
Det samme gjør vi. Jeg har bodd der ute, så har en del venner der. Det er dessverre alltid en mulighet for å stikke innom. Enig i at den butikken er fristende. Kanskje der jeg klarer å bruke mest penger på helt unyttige ting!Jeg er veldig glad i CC selv, de har mange butikker som vi ikke har på denne sida, men drar dit ikke ens ærend for å handle, men legger alltid turen innom når vi er i området er ikke sunt for meg at søstrene grene har kommet