13. mai

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
I dag skal vi på 3D ultralyd! Jeg gleder meg som en liten unge. Gullet er kjørt i bhg på tross av en dårlig natt, så nå setter vi snart kursen mot Gjøvik :)

Så heldig du er! Jeg vil også :D
Jeg skal ha svanherskapskontroll imorgen :)

Du må huske å oppdratere oss :)
Håper dere får fine bilder :)

Så heldig du er :)

Her er det noe så kjedelig som klesvask som står på tapeten

Åh spennende :) husk å oppdatere ;)
Imorgen skal jeg på 28 ukers kontroll. Alltid en betryggende følelse å få kontrollert ting og tang :)

Åå, heldig du er! Masse lykke til! Er enda 2 uker til jeg skal på 3D, leeenge til :p

Her er det fint vær, så jeg skal prøve å være mye ute i dag. Så må jeg vel kanskje lese litt til eksamen også. Ble forresten tante igjen i dag tidlig :D Nå gleder jeg meg til å kose nyfødt baby <3

så kjekt med 3d ultralyd.. Det har jeg også lyst til..
I dag skal jeg også på kontroll.. skal til jordmor.. Så det er jo alltid koselig..

Nå har jeg vært på 3D, og det var som han sa, 0,0% tvil. Vi venter en jente!! :D Det er så moro, å vite med sikkerhet! Bilde kommer :) Ellers alt bra med alle i dag?

Gratulerer med ei lita jente :D
Er så spent på hva som skjuler seg inni magen min.

Gratulere med ei tulle;) har vært hos legen å fått antibiotika så nå er jeg optimistisk ;)

Vi måtte reise et stykke for denne ul, så vi dro innom kjøpesenteret her. På grunn av ryggen går jeg aldri på senter egentlig, så det moro de få gangene jeg er der. Og i tillegg har de fått søstrene greene butikk. Spørs om lommeboka får kjørt seg i dag...

Så spennende med 3D UL, regner med at du var hos Dr.Beck kanskje? Var hos han sist, men denne gangen har de fått 3D på Hamar så da slipper vi å kjøre så langt :-) gratulerer med jente i magen :-)

Så spennende med 3D UL, regner med at du var hos Dr.Beck kanskje? Var hos han sist, men denne gangen har de fått 3D på Hamar så da slipper vi å kjøre så langt :-) gratulerer med jente i magen :-)
Ja, var hos han sist vi også, og var veldig fornøyd den gangen og :) En mann som er glad i jobben sin kan du si ;) Blir bra på Hamar også tenker jeg :)

Gratulerer med ei jente :)
Her har morgenen gått med til kurs i stressmestring :p Ikke så vellykket når man blir stressa av å høre på veilederen..
Nå blir det bare å sløve på sofaen og lade opp til fotballkamp i kveld :D Må møte opp tidlig for noe avskjedsgreier for kapteinen på laget..som desverre la opp med umiddelbar virkning. Så hormonell som jeg er, så blir det sikkert veeeeldig rørende også :oops:

Sent from my GT-I9100

Ja, det kan være ekstra utfordrende med den type avskjeder når man i tillegg er hormonell. Hvilken divisjon spiller dere i?

Ja, det kan være ekstra utfordrende med den type avskjeder når man i tillegg er hormonell. Hvilken divisjon spiller dere i?

Vi er i Tippeligaen :D

Sent from my GT-I9100

Back
Topp