13.januar!

Athea87

Flørter med forumet
Har termin 13/1, og er så spent, og redd for å miste! Ingen symptomer utenom uteblitt mensen og usigelig tretthett på ettermiddagen. Noen av dere som har begynt å kjenne kvalme allerede, eller er det litt tidlig enda?

Når skal dere på første ultralyd, og er det noen som vurderer NIPT?

❤️

Jeg har termin 17/1. Jeg skal til jordmor 27 mai og hun skal henvise til tidlig ultralyd da jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei.

Jeg plages med kvalme om jeg blir sulten. Ellers svært varierende med symptomer. Med min forrige hadde jeg INGEN symptomer før uke 9!

NIPT har jeg ikke vurdert.

Foreløpig termin 3.januar. Og ja, kvalmen kom skikkelig her i huset :wtf::wtf: skulle ønske jeg hadde fri fra jobb, så jeg bare kunne lagt meg igjen. Er verst fra nå på morgenen og ut over formiddagen, så bedres det

Har termin 13/1, og er så spent, og redd for å miste! Ingen symptomer utenom uteblitt mensen og usigelig tretthett på ettermiddagen. Noen av dere som har begynt å kjenne kvalme allerede, eller er det litt tidlig enda?

❤️
Termin 11/1 ingen spesielle symptomer . Skal på ultralyd i uke 8 1 juni

Eg har termin 20 Januar...skal på første Ul i uke 7...planlegger å ta Nip-test

Fikk positiv test igår, ingen symptomer annet enn forsinket mensen og murring i ryggen er 4+1 med termin 21 januar..

Jeg har termin10. Januar og har fått litt symptomer. Jeg er veldig oppblåst. Ser ut som jeg har mage nå:hilarious: Så brystene vært ømme lenge og fyller nå virkelig ut bhen min! Er småkvalm til tider og står jeg lenge får jeg vondt i ryggen. Nå skal det også sies at dette er min 3. Og det var ikke så mye symptomer på nr 1, litt mer på nr 2:)

hva er sånn NIPT test for noe?

❤️
Kjenner med så igjen. Derfor har jeg tatt HCG prøver hver uke, heldigvis riktig stigning.
Jeg har termin 3/1, så er vell 6+5 idag. Har time hos TUL 18.mai privat og 26.mai i det offentlige(allerede vært på min første time hos kommunaljordmor, hun som ville henvise for å fastslå konkret termin).
Ja, vi skal ta en nipt! :cat:

Kjenner med så igjen. Derfor har jeg tatt HCG prøver hver uke, heldigvis riktig stigning.
Jeg har termin 3/1, så er vell 6+5 idag. Har time hos TUL 18.mai privat og 26.mai i det offentlige(allerede vært på min første time hos kommunaljordmor, hun som ville henvise for å fastslå konkret termin).
Ja, vi skal ta en nipt! :cat:
Så bra! Vet du hva nipt tester for ? Finnes noen liste over syndromer osv.?

Back
Topp