13 desember

Astrone~Laluna

Forumet er livet
LYYYYYS FEST DAG[;)]
planer for dagen folkens?

no sitter eg her,medtatt etter dospringing i natt med oppkast[&:][&:]
Lucia har vert endel våken .var våken fra 16-01 i natt[:-][:-] 8 timer i strekk det!!!![:o]
og så våkna ho igjenn halv 5,og var våken til 7......så no håååååper eg hun sover litt så eg får sammlet meg igjenn,sitter her å drikker cola til frokost[&:] sånn e det å være kvalm.

håper vi kan lage Lussekatter i ettermidag[:)]

Kanksje eg ska bake.... næi orke ikkje... tjihii...
Men tru sambo kor gla han hadde blitt da....tjihii...

Snuppa fant ut at det va mårra kl 05.40.... Da va det bærre å stå opp....
Etter at både eg og ho har sove liiiiiite i natt, veit ikkje heilt ka det e ho har hærja me, men ho har i allefall vært masse våken...
Nu har ho sove i en time å e lyyyys våken å blid som ei sol....... Ho e rar!!!!

Tenkte kanskje eg skulle pakke inn julegava i dag sånn at eg får liltt oversikt og kontroll.... hehe....
Åsså e det vell greit å bynne å levere ut.... Regne me det bynne å kjem inn litt her i huset å... Høre rykta... tjihii[:)]

Så får vi kanksje besøk i dag av kjæresten til ho Hannah... Han Sebastian...  Han e 11 daga eldre einn ho!!!

I dag blir det by tur.
Førskole gruppen skal ha lucia konsert på ferga, så nå gleder vi oss til å se søster synge.

Etter det blir det cafe besøk, og sikket litt shopping[:D]

Nathalie fikk seg leggings i kalenderen i dag. Ble så søt atte[:D]

Her fant Mina ut at hun skulle våkne kl 3.40 i natt...[:@] hun som har sovet til 6 lenge nå. Men det hjalp heldigvis med en flaske med mme for da sovnet hun igjen og sov til 7.30. Så før jeg tok opp henne så fikk jeg opp Andrea. Og hun var jo bare MEGA SUR og ville ingen ting. Fikk henne til slutt på skolen [:)].
Mina skal på helsestasjoene kl 10.30 for å få vaksiner i dag, stakkars liten[:(]. Ellers så skjer det ikke så mye, må innom posten å hente julegaven til hundene[8D].

Ha en flott dag alle damer og små nurk[:D]

Stod opp kl syv, fikk ren bleie og pupp. Så lekte han litt for seg selv mens jeg spiste. Kvart på ni sovnet han igjen så jeg fikk satt på en vaskemaskin og lagt sammen litt klær og sett på nyhetene. Nå sover han enda, så da blir det litt data på mor:)
Skal på juleshopping i kveld når sambo kommer hjem, orker ikke ha med William. Går raskere å handle uten.

[:)]Vi har vært på lucia i dag alle sammen, og nå sitter jeg litt på ropa mens Sigrid terroriserer huset, så snart må jeg reise meg å rydde opp etter henne... Mamma kommer i to tiden og da skal vi på ikea. Det tenker jeg blir en fest denne tiden på året....

Så er det håndball i kveld[:)]

I dag er det Lucia..
Jeg har ikke den helt store Lucia-følelsen.. ikke no Luciatog i år.. men men.. kan ikke få med meg alt når vi er i permisjon.

Akkurat nå har vi vaskehjelpen her.. så jeg og Bosse skal kle på oss og komme oss ut.

Han sovnet som en stein i går og sov helt til halv ti... så nå er vi klare for mor-barn trening og babysvømming i kveld.

Ha en fin Luciadag :)

jeg skal få besøk av ei venninde som har en sønn som er en uke eldre en thea:) blir hyglig!

venter på at Håkon skal våkne så vi kan dra til mine foreldre, vil ikke være her med mus i huset...
håper de er borte når jeg kommer hjem [:)]

Back
Topp