13+1 i dag

Anette 31

Betatt av forumet
det går da fremover sakte men sikkert da :) , har faktisk alt nesten i orden til babyen siden dette er nr 3 hehe , noen av mine venner synes jeg er gal som fikser sånt så tilig å at jeg tørr det men en sjanse for man jo ta , ikke sant jenter ?

Bra det går fremover[:D]

Jeg kjøpte selv søskenvogn 4 dager etter jeg tok testen, i uke 4-5! Men var ett tilbud som var så bra at vi måtte slå til med en gang.

Jeg venter nok med andre ting før jeg vet hvilket kjønn det er. Selv om jeg er sikker på at det er jente[;)]

Blir det gutt, så har vi alt vi trenger etter førstemann[:)]

klart man må slå til på tilbud vettu :) det var det jeg gjorde nå siden min bestevennine skulle selge alt sitt siden hun er ferdig med å få barn :) har også alt om det blir gutt nr 3 men har vel en sånn 50 / 50 følelse så det blir spenende å se på ul den 16 august :)

ORIGINAL: anette27

klart man må slå til på tilbud vettu :) det var det jeg gjorde nå siden min bestevennine skulle selge alt sitt siden hun er ferdig med å få barn :) har også alt om det blir gutt nr 3 men har vel en sånn 50 / 50 følelse så det blir spenende å se på ul den 16 august :)

Så greit da[:)]
Blir spennende og se den 16. August da, hvilket kjønn det blir[:D] Husk å oppdatere oss[;)]

synes du bare skal kose deg så lenge du selv synes det er greit jeg. Personlig har jeg ikke ordnet noe enda, venter til jeg vet kjønnet [:D]

hehe... Du skulle sett baby rommet her:D hehe... Her har vi handla seng, stellebord og en stor komode hehe... og vi klarte da ikke å la det ligge flatpakka hihi... Så nå skal jeg snart begynne å legge klæra vi har kjøpt/fått i skuffene... Men vet jo alt må vaskes når babyn kommer... Men det er ikke så farlig hehe...

Back
Topp