13.03 torsdag :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Guten morgen :D:D

Ingen tråd ennå? Er dere syvsovere idag? :)

Legger inn et innlegg på secret nå. Fint hvis dere kan se :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen :)

Idag er vi hjemme alle sammen, mannen har perm og jeg tok meg fri for å være sammen med dem ;)

Litt bumpete natt, og dag kl 06, menmen. Går greit det! Jeg og Hermine har dusja sammen for første gang, vi skal i bassenget i helga så tenkte det kunne være kjekt å prøve ut dusjing....gikk greit så lenge hun ikke fikk noe vann på seg :p

Nå skal vi kose oss med frokost og kaffe og så skal vi på kjøpesenter med mommo :) I morgen reiser oldemor, min bestemor, hjem til Finnmark. Hun har bodd hos mamma hele vinteren, men nå skal hun hjem. Hermine, og jeg, blir nok å savne henne veldig. Er 12 timer med bil å reise dit :eek: Så vi skal innom der og si hadet til henne idag!

Nå skal vi teste ut å fjerne bøyla på tripptrappstolen :D hun sitter så fint på vanlig stol, så nå skal vi se hvordan det går på hennes stol :) Så kan hun klatre opp og ned som hun vil :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei og hopp.
Lillesøs kom nettopp, så får jeg løpt bort i barnehagen på et kjapt møte med ped.leder angående skolestart :D
Har nettopp sydd en vognpose som var ødelagt. Jeg fikk den gratis, og den var jo superenkel å fikse :D
Ut i sola i dag - det må vi hvertfall! :D

Hei på dere, vi sitter på senga og ammer, står opp etter nå. Trenger sårt en dusj, føler jeg er full av melkesøl etter i natt;)
Ellers får jeg besøk av ei venninne i tolvtiden som det er lenge siden jeg har sett, det blir kos:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hei og hopp.
Lillesøs kom nettopp, så får jeg løpt bort i barnehagen på et kjapt møte med ped.leder angående skolestart :D
Har nettopp sydd en vognpose som var ødelagt. Jeg fikk den gratis, og den var jo superenkel å fikse :D
Ut i sola i dag - det må vi hvertfall! :D
Så deilig å fikse vognposen :-)
Lykke til med møtet. Og kos dere i sola. Herlig nå :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei på dere, vi sitter på senga og ammer, står opp etter nå. Trenger sårt en dusj, føler jeg er full av melkesøl etter i natt;)
Ellers får jeg besøk av ei venninne i tolvtiden som det er lenge siden jeg har sett, det blir kos:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Deilig å få tatt seg en dusj da :-)
Går alt bra med begge to?
Trives du som 2-barnsmor? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei hei :)

Luringen Eskil:)

Jeg sitter å venter på sykehuset. Håper ikke jeg må vente lenge! Hehe..jeg sendte pappa og broren min bort til kjøpesenteret, så dem slipper å sitte her å kjede seg ;)

Ha en fin dag alle sammen:)

Jeg sitter å venter på sykehuset. Håper ikke jeg må vente lenge! Hehe..jeg sendte pappa og broren min bort til kjøpesenteret, så dem slipper å sitte her å kjede seg ;)

Lykke til!!!!

Surfer mobilt!

Deilig å få tatt seg en dusj da :)
Går alt bra med begge to?
Trives du som 2-barnsmor? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Det var godt ja:-)
Trives veldig godt foreløpig, men det er sannelig litt mer logistikk som må til nå:-) Alt vel med oss, vesla spiser og legger på seg godt, synes hun begynner å bli litt småtung nå hehe:rolleyes::p

Masse lykke til i dag:-)

I dag har jeg egentlig termin kom jeg på:-) Godt å være ferdig:-)

Lykke til søta ♡
Oppdater oss når du er ferdig :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk søte dere!:) ble plassert i en seng, så ligger å venter på neste steg;) oppdaterer dere seinere :D

Da ble det en stund ute på Eskil og meg før han sovnet i vognen på en liten gåtur, med ny pose i vogna :D
Det var kaldt her på morgenen i dag, så jeg trodde det var kaldt i skyggen enda, men det er 10 grader på skyggesiden av huset :o

Lykke til!!! :D

ImageUploadedByBV Forum1394716864.744213.jpg

Her ble det full vinter igjen, som forventet :p Er ingen vits i å håpe på vår her før om 1.5 måneds tid ;) :p

Vi har kosa oss på shopping med mommo, jeg fikk meg ei deilig ny bukse og Hermine en liten rød koffert fra Søstrene Grenes som hun bar meg seg gjennom hele butikken :p Den skal vi ha småleker i! :D :) Snuppa slokna på tur hjem, la henne over i senga...nå har hun sovet 20 minutt der og er våken igjen...vet ikke hvorfor jeg trodde at sengsoving var en god plan :p

Da ble det en stund ute på Eskil og meg før han sovnet i vognen på en liten gåtur, med ny pose i vogna :D
Det var kaldt her på morgenen i dag, så jeg trodde det var kaldt i skyggen enda, men det er 10 grader på skyggesiden av huset :o
Wow, det er jo reine sommerdagen hos dere :eek: :p 15cm nysnø i gaten her nå, vanskelig å trille nyvogna :p

Back
Topp