13 år og gravid

oy... Litt skummelt å tenke på hvor lite kontroll en egentlig har over barna sine når de blir større.... Uff, gruer meg.... [8|]

Ja, det blir utfordringer med tenåringer også i hus. De som vil ha sex klarer jo å ha sex så det er jo ikke så mye foreldre kan gjøre egentlig. Hun moren kunne jo ikke ha overvåket dem overalt.

ORIGINAL: lillefrøkenharepus

oy... Litt skummelt å tenke på hvor lite kontroll en egentlig har over barna sine når de blir større.... Uff, gruer meg.... [8|]

ORIGINAL: Silje1982

Ja, det blir utfordringer med tenåringer også i hus. De som vil ha sex klarer jo å ha sex så det er jo ikke så mye foreldre kan gjøre egentlig. Hun moren kunne jo ikke ha overvåket dem overalt.

Nei, det er jo umulig det!! Har jo vært tenåring og nyforelsket jeg også[;)][&:]
Godt det er en del år til ennå...[;)]

ORIGINAL: Katey

For en sterk historie!

Signerer denne jeg.
Dette er helt utrolig!

oi... uff.. det må ikke ver en lett situasjon..

For en sterk historie!!!
Kom noen tårer nå ja

Sterk lesing ja![:o]

Las litt lenger ned på kommentarane. Fleire som kommenterte at dei ikkje trudde på det - at det hørtes ut som om det kom rett fra Norsk Ukeblad.. Korleis kan en få seg til å skrive noke sånt!!??[:@][:'(][:'(][:@]

Jeg leste ikke så mye nedover jeg. Skrev de det[:@][:@][:@] Det er jo helt latterlig og frekkt. Tenk hvor vanskelig det var for henne og utlevere seg på en slik måte og så få en slik kommentar tilbake[:@] Det er jo faktisk 13 åringer som blir gravide.

Det må ha vært litt av et sjokk. Stakker jente. Og gutt selvfølgelig. Tenk å måtte bære på en sånn hemmelighet. Må ha vært helt forferdelig. Håpet det skulle stå aprilsnar på slutten[8|]

De har nok mye de må tenke igjennom. Huff, det var skikeklig tøft å lese

Blir sint jeg også. [:@] Nå tror de at det er en aprilspøk.... Hvem er det som spøker om sånt? Uansett, så ble jo innlegget lagt ut lenge før 1. april..

Stakkars folk som er i den situasjonen. Men det virker som de har ressurser og takler det på en bra måte!

huff...ikke lett dette..på en måte er jeg glad jeg har en gutt....uansett er jo begge sitt ansvar..trodde bare ikke at de gjorde slik så unge.....mulig jeg begynte seint...

Ja, mange som mente den historien var så tydelig novelleskrevet at den måtte være oppdiktet. Det har ikke falt de som skrev slike kommentarer at man ikke må være ansatt i Se&Hør, Hjemmet eller Norsk Ukeblad for å kunne skrive i novellestil? Syns faktisk det var en ganske naturlig måte å gjenfortelle historien. Hvordan ellers? Som et brev, som en dagbok?

Ellers er jeg ganske enige med kommentarer ovenfor meg.

Hjelpe meg for en historie.. Ble helt skjelven jeg! Stakkars jente... Så lita! Imponert over foreldrenes reaksjon.. Helt klump i halsen her!

gud hjelpede meg altså... bare grine nå. stakkars folk. så håplaust at isje ungar forstår sånne ting, som at å bli gravid e ein konsekvens av å ha sex. tenkte jo isje någe på d eg heller når eg bjunte å ha sex... skikkeli skummelt altså [:(]

Back
Topp