12dpo...symptomer! Hjelp!

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Okei, trenger litt synspunkter. Selvfølgelig er det ingen som kan vite, men kanskje noen som har vært borti noe lignende.

vi er egentlig ikke prøvere, men 4-5 dager før el hadde vi sex og hoppet ikke av i svingen. Alle dagene etter dette til noen dager over el hoppet vi av i svingen. Lever "farlig" :p

8dpo fikk jeg brun/rød utflod etter dobesøk. Ikke sett noe til det etter den ene gangen.
Har hatt myyyye mensmurring. 9 dpo begynte det å prikke i puppene, som 10 dpo gikk over til å føles som da utdrivongsrefleksen startet når jeg ammet min datter.??!
Har tatt test 10, 11 og 12 dpo som alle er negativ.
går med en følelse av å være gravid, som egentlig ble forsterket i dag da det plutselig kom blank væske ut av den ene puppen!!!
trur kanskje jeg kunne skiiiiimte en svaaaaaak strek på testen i dag.... Men mulig det er innbilning :)

veit ikke heilt hva jeg vil med dette, må jo selvfølgelig se om mensen dukker opp. Men om noen har lyst å synse litt, får dere lov.
ha en super lørdagskveld alle :)
 
Tror jeg ville ventet noen dager til også testet på nytt.. Jeg testet neg når jeg skulle hatt mens og fikk neg.. men klarte ikke å bli kvitt følelsen av å være gravid.. så testet en uke etter, og da var den positiv :)
 
ville tro det er stor sannsynlighet for at du kan være gravid.
sæden kan jo overleve mange dager inni deg og hoppe av i svingen er ikke fullgod prevansjon ;) det kan lure seg ut noen svømmere før han får utløsning
 
Har et lager med billigtester liggende, så blir nok testing i dagene fremover om ikke tanta dukker opp
 
For meg høres det ut som du er gravid, og at den blødningen du hadde er en festeblødning.
Jeg testet fra 10 dpo men fikk ikke positiv før 13 dpo.
Og da var testen så svak at det var så vidt jeg så strek nr to...
Den ble forøvrig sterkere for hver dag før jeg tok en digital 2 dager over IKM som viste gravid 2-3.
Test igjen om en dag og to du.
 
ville tro det er stor sannsynlighet for at du kan være gravid.
sæden kan jo overleve mange dager inni deg og hoppe av i svingen er ikke fullgod prevansjon ;) det kan lure seg ut noen svømmere før han får utløsning

vi er klar over at vi lever farlig, men om det skulle vise seg at jeg er gravid, er barnet hjertlig velkommen;-) vi hadde brukt prevensjon hvis ikke!
 
vi er klar over at vi lever farlig, men om det skulle vise seg at jeg er gravid, er barnet hjertlig velkommen;-) vi hadde brukt prevensjon hvis ikke!


og med alle de symptomene ville jeg blitt mer overrasket om du ikke er gravid :)
og svak strek er jo strek... er det ikke slik at strek er strek?
 
og med alle de symptomene ville jeg blitt mer overrasket om du ikke er gravid :)
og svak strek er jo strek... er det ikke slik at strek er strek?

men den streken er så svak at jeg sannelig ikke er sikker på om den er der :p
kjenner at jeg er spent på testinga i morgen...
 
men den streken er så svak at jeg sannelig ikke er sikker på om den er der :p
kjenner at jeg er spent på testinga i morgen...

strek er strek, du skal ikke kunne se noe om du ikke er gravid :)
men blir spennende å se i morgen da :)
 
Takk for svar alle :)
kjenner jeg ble nesten litt "ivrig" her. Om flere har hatt lignende symptomer, så skriv gjerne ;-)
 
Lykke til med ny test :)
 
hmmm....da va ny test tatt. Negativ.
den usynlige streken jeg såg i går, var i allefall ikke blitt noe mere synlig :p
fikk noe blod på papiret etter sex i går. Sambo lurte på om mensen var på tur.... Men ikke noe mere etter det??!!

om ikke mensen dukker opp i morgen, trur jeg faktisk jeg skal vente noen dager med testing.
mensmurringer fra en annen verden i dag, så da er det vel ikke usannsynlig at tanta er på tur xsmile17

Ha en superflott søndag xsmile5
 
Drar fram tråden min igjen IKM i dag, ingen mens og ingen positiv test.... Men flere symptomer har hengt seg på :p *smere i lysken som stråler ned framside/innside lår(kan jo egentlig være hva som helst) *små uvell, men ikke direkte kvalm *brystvortene er seriøst blitt rosa???!! *vondt i hode og svimmel (men sånn har det egentlig vært i en ukes tid) *fortsatt prikkende følelse i puppene *mensmurring *litt brun utflod tidlig i dag(kan tyde på at tanta er på tur) Føler at det er noe annerledes med kroppen, men tror liksom ikke helt på atdet PLUTSELIG skal dukke opp en positiv test. Våkner vel opp med tanta i morra tenker jeg.... Men det er i allefall merkelig hvordan kroppen kan tulle slik
 
Har du tesete i dag?
 
Altså, hmmm, ja har testet og tanta har ikke dukket opp :p
der er en strek/skygge. Klarer ikke å se om det er farge.... den er svak altså, så tar den fortsatt som negativ! Det tok litt tid før den dukket opp også...
uff, ble jo rett og slett spennende dette :)
 
Da vil eg bare oppdatere for de som ønsker at tanta kom med et BRAK i dag....!!! 2 dager forsinket :-/
såå konklusjonen er at du kan ha alle symptomene som nevn i innlegg over, UTEN å være i nærheten av gravid.
Selv om vi ikke er aktive prøvere enn så lenge, kjenner jeg at jeg ble litt lei xsmile13
 
Back
Topp