*

det kommer litt ann på hva saken er om på en måte å trur jeg.. når jeg var der var det 2? eller 3 dommere, aktor, sakkyndig, 2 advokater + tiltalte å meg selv.. trengte igrunn ikke advokaten sånn sett, ble avhørt / fikk beskjed om å fortelle min side av saken, hva som skjedde osv, advokaten min stilte meg bare spørsmål utifra hvis jeg hadde glemt noe...

Hva har du gjort NÅÅÅ da?? [:-]

For å begynne svaret mitt med å være negativ; dere stiller uansett dårligere om dere ikke har satt advokat på saken! Men so du sier har dere en grei skuring på saken. En tingrett starter med at du /dere blir sport om personalia , så blir nok saken lest opp, så skal advokaten til saksøkte uttale seg og så dere, så skal evt vitner spørres ut før dommerne avjør dommen. (kanskje ikke i den rekkefølgen, og det kommer også på hvor stor saken er)

Hva gjelder det snuppa?

Kan sikkert spørre noen på jobben i morgen om hva som skjer. [:)]

Lykke til!

Det blir vel mye likt som forliksrådet tenker jeg [:)]

Kryssser fingrene for at dere vinner[:)] Ble selv "tvunget" til forlik i forliksrådet, surt.. Hadde ikke energi til å ta det videre, hadde premature rier og hadde egentlig liggepåbud resten av svangerskapet.

Back
Topp