Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det kommer litt ann på hva saken er om på en måte å trur jeg.. når jeg var der var det 2? eller 3 dommere, aktor, sakkyndig, 2 advokater + tiltalte å meg selv.. trengte igrunn ikke advokaten sånn sett, ble avhørt / fikk beskjed om å fortelle min side av saken, hva som skjedde osv, advokaten min stilte meg bare spørsmål utifra hvis jeg hadde glemt noe...
For å begynne svaret mitt med å være negativ; dere stiller uansett dårligere om dere ikke har satt advokat på saken! Men so du sier har dere en grei skuring på saken. En tingrett starter med at du /dere blir sport om personalia , så blir nok saken lest opp, så skal advokaten til saksøkte uttale seg og så dere, så skal evt vitner spørres ut før dommerne avjør dommen. (kanskje ikke i den rekkefølgen, og det kommer også på hvor stor saken er)
Kryssser fingrene for at dere vinner[:)] Ble selv "tvunget" til forlik i forliksrådet, surt.. Hadde ikke energi til å ta det videre, hadde premature rier og hadde egentlig liggepåbud resten av svangerskapet.