Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma og prinsessene
ORIGINAL: smash
jeg fikk det dekket og betalte hele 350kr i egenandel [8D][:D]
Hva må til for å få det dekket?
dårlig selvtillit, dårlig livskvalitet, nakke og rygg problemer pga strørrelsen på puppene blant annet.
dårlig selvtillit, dårlig livskvalitet, nakke og rygg problemer pga strørrelsen på puppene blant annet.
Uff da[:(] Kan jeg spørre hvor store de var? Og hvor mye du fjernet? Bare om du vil si det altså! Skjønner at det er veldig personlig!
Jeg bruker 75 E, men vil ha C-cup.. Men får vel ikke noe dekket kanskje..
dem var SVÆÆR. hehe. [8D] Jeg vet ikke hvilken bh str jeg EGENTLIG hadde, fordi jeg pressa meg inn i 80D for å slippe å dra på spesial butikker for å kjøpe bh'r. Det var flaut nok å kjøpe 80D cubus liksom.. men dem var nok oppi E/F ja.. Jeg ville også ha C-cup og det fikk jeg[:D][:D] Er kjempe fornøyd! Det var SÅ verdt det!
Uff da[:(] Kan jeg spørre hvor store de var? Og hvor mye du fjernet? Bare om du vil si det altså! Skjønner at det er veldig personlig!
Jeg bruker 75 E, men vil ha C-cup.. Men får vel ikke noe dekket kanskje..
dem var SVÆÆR. hehe. [8D] Jeg vet ikke hvilken bh str jeg EGENTLIG hadde, fordi jeg pressa meg inn i 80D for å slippe å dra på spesial butikker for å kjøpe bh'r. Det var flaut nok å kjøpe 80D cubus liksom.. men dem var nok oppi E/F ja.. Jeg ville også ha C-cup og det fikk jeg[:D][:D] Er kjempe fornøyd! Det var SÅ verdt det!
Så bra at du er fornøyd! C cup er helt perfekt! *drømme*
Heldig du var som fikk det dekt også!
du får det nok dekket du også- ta en tur til fastlegen din og snakk med han/hun[:D]
ORIGINAL: Fridasinmamma
En venninne av meg fikk det dekket[:)]
Hun fikk det dekket pga vektproblem.. som igjen gav store ryggsmerter.. Hun måtte miste ganske mye vekt før hun fikk lov til å ta operasjoen..
ORIGINAL: Fridasinmamma
En venninne av meg fikk det dekket[:)]
Hun fikk det dekket pga vektproblem.. som igjen gav store ryggsmerter.. Hun måtte miste ganske mye vekt før hun fikk lov til å ta operasjoen..
Jeg har gått fra 73 til 65 kg, men puppene har ikke gått ned et gram.. Bare blitt litt slappere... Lekkert...[&:]
Og etter jul skal jeg ned enda mer.. 10 kg kanskje.. Ikke lekkert om jeg blir ganske tynn, og puppene ikke forandrere seg..[&:]