:)

3 mnd før må du gi beskjed.

det skal mye til for at du får hele permisjonen. ingen god grunn at far jobber 4/4.

80 prosent hadde vi. fikk mere tid med jentungen da. men som sagt er jo alt opp til dere og hva dere vil. går jo an og ha 100 prosent og evt noen mnd ulønnet permisjon?

du må mld fra at du skal i permisjon ja.. mener en på jobben min sjekket opp ang pappa perm, han måtte mld 1 mnd( eller var det 2) før han skulle ha perm.

de sier man tjener på 100% lønn og heller sparer litt om ma vil ha lenger perm, men litt andre ting man bør sjekke også. Tar man ulønnet fri kan man bla bli utmld fra gruppelivsforsikringer, pensjonsforsikringer ol gjennom jobben..

mener det er 3 mnd før termin man må si ifra..
og tviler på du får fars del av permisjon...[;)]

Marlu: Fant ikke noe om det på nav, derfor spurte jeg her..[;)]

RobinHood: Ok, da har jeg isåfall greit med tid på meg[;)] Om de hører det fra andre betyr lite og ingenting igrunnen..[8D]

karmøy: Hvorfor skal det mye til for at jeg kan få hele permisjonen da?? Han hadde ingenting sist heller..forskjell på en mann på land og en mann på sjøen..[;)]

*supermeg*: Seff må jeg melde fra om at jeg skal ha permisjon![8D][:D] Lurte på hvor lenge på forhånd..[;)] Kanskje lurt å sjekke opp i ja, takk for tips[:)]

ORIGINAL: Knottet2

mener det er 3 mnd før termin man må si ifra..
og tviler på du får fars del av permisjon...[;)]

Oki[:)]
Hvorfor tviler du på det?

har ikke noe og si om han er på land eller vann. er vel nye regler tenker jeg. vet om flere som har pappaer som er selvstendig næringsdrivende(eller hva det nå heter), og pappaen har ikke mulighet til og og ta pappa perm. de søkte om at mor skulle få og fikk ikke.

det er ingen god grunn.

her i sommer så brakk sambo ryggen, og viss han skulle hatt permisjon da, kunne jeg søkt om å få overta hans permisjon. da kunne jeg kanskje fått det. men han skulle ikke ha perm da. her måtte vi søke om utsettelse og oppgi nye uker.

Back
Topp