...

*yummymummy*

Gift med forumet
...

Skjønner du synes det er dumt at du ikke har fått det tilbake hvis hun kun lånte det, men den meldingen du sendte henne synes jeg blir for dum. [:-] Hvor mye er verdien på godt brukt babytøy liksom? [:-]

Jeg hadde heller aldri lånt vekk babytøy jeg da, men gitt vekk. Forstår ikke helt det der med og låne bort barneklær jeg..

Skjønner deg godt jeg. Jeg har lånt vekk masse tøy til snuppa til min storesøster. Hun har lagret dette hjemme hos seg etter avtale med meg. Låner det vekk fordi jeg håper å få en til etterhvert.

Spørs om du ikke har møtt muren og må bite i det sure eplet[8D] Hvis kjerringa ikke gir deg tøyet tilbake etter halvannet år, er vel kanskje sjansene store for at hun ikke betaler deg heller..?[8|] Ikke at jeg vet noe som helst om henne, men på måten du skriver så kan det virke som om hun er litt vims bare[:)]
Skjønner frustrasjonen din kjempegodt, masse av det tøyet er jo så smått og koselig å ha til en evt nestemann også![:)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Skjønner du synes det er dumt at du ikke har fått det tilbake hvis hun kun lånte det, men den meldingen du sendte henne synes jeg blir for dum. [:-] Hvor mye er verdien på godt brukt babytøy liksom? [:-]

Jeg hadde heller aldri lånt vekk babytøy jeg da, men gitt vekk. Forstår ikke helt det der med og låne bort barneklær jeg..

VELDIG ENIG..

Kjempe irriterende, jeg og lånte vekk noe en gang, og fant det på Finn tilsalgs liksom[8|]

Back
Topp