'

• Trådstarter Trådstarter dikkedikk
  • Opprettet Opprettet
Luft? Har det slik når jeg har spist egg (er allergisk og blir låk i magen)

Luft kanskje? Håper du blir bra snart:) Ikke greit med smerter. Lykke til[:)]

Luft eller gallestein er det første som slår meg..

høres litt ut som gallestein

blindtarmen. den ligger jo nedest i magen, men hu da jeg hadde blindtarmbetennesle så hadde jeg vondt helt oppunder ribbbeina...

Har hatt luftsmerter mange ganger da, og det er også vondt. Men dette var en helt annen smerte og enda vondere.
Har mye gallestein i familien da, så håper det " bare" er det..

Er nok gallestein! Har akkurat fjerna min[:D]

Høres ut som sånn jeg hadde da jeg hadde gallstein. Va skikkelig kvalm og uvel mellom anfallene. Kjentes ut som jeg hadde på meg et belte som var alt for stramt rundt magen.

ORIGINAL: Hege og Chris

Høres ut som sånn jeg hadde da jeg hadde gallstein. Va skikkelig kvalm og uvel mellom anfallene. Kjentes ut som jeg hadde på meg et belte som var alt for stramt rundt magen.

Der beskrev du det! Er det vondt å fjerne gallestein? hvor lenge må man være på sykehus?

ORIGINAL: dikkedikk

Har hatt luftsmerter mange ganger da, og det er også vondt. Men dette var en helt annen smerte og enda vondere.

Når jeg var lita reagerte jeg skikkelig på egg, låg våken heile natta med varmeflaske på magen fordi det var så vondt. Var også med legen å sjekka før vi fant ut hva det var, og det var bare luftbobler[:)]

God bedring[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Når jeg var lita reagerte jeg skikkelig på egg, låg våken heile natta med varmeflaske på magen fordi det var så vondt. Var også med legen å sjekka før vi fant ut hva det var, og det var bare luftbobler[:)]

God bedring[:)]

Jeg er ikke allergisk ot noe spesielt da..utenom litt intolerant for melk. Men hvis det viser seg at det kun er luftbobler, så skal jeg være sjeleglad!!! Men jeg vil aldri oppleve en slik natt igjen!

ORIGINAL: Hege og Chris

Der beskrev du det! Er det vondt å fjerne gallestein? hvor lenge må man være på sykehus?

Jeg hadde fått en betennelse i galleblæra da det hadde vært tilstoppet lenge, så jeg måtte fjerne hele galleblæra også. Jeg tryglet me hjem dagen etter[8D] men kunne godt ha vært en ekstra dag altså.
Så vet ikke helt hvordan det er å bare fjerne en stein, men ingenting er værre en selve gallesteinsanfllene.

Back
Topp