*

OI!

Min første reaksjon var bra at det ikke var en annen kvinne, men OI!

Hadde ramla av stolen om jeg hadde oppdaga noe sånt selv[:o]

Har selv sånn automatisk på logging på pc'n min siden det er min private og
det er det første jeg sjekker når jeg slår på pc'n.

Ikke lett å si hva du skal gjøre i en slik situasjon. Hadde egentli vært enklere om det hadde
vært en annen kvinne, for da hadde han sikkert endt på hode og rumpa ut døra,
men er i allefall sikker på at dette er noe dere absolutt må snakke ut om.

Si at du må snakke med han, sett dere ned sammen og fortell at du så mailene hans da du
lånte pc'n hans å spørr han hva han vil og tenker.

Kan være at han har hatt en sjult side allerede før dere møttes eller kanskje det bare dreier seg
og noe seksuell tilfredstillelse på et annet plan.

Uansett. Snakk sammen om dette!

Oi!

Håper dere får snakka ut.. [X(]

Sender over en klem jeg!

ORIGINAL: jinta85

Sender over en klem jeg!

tusen takk.. trenger det virkelig[:)]

ORIGINAL: Traktortuppaoggutten

OI!

Min første reaksjon var bra at det ikke var en annen kvinne, men OI!

Hadde ramla av stolen om jeg hadde oppdaga noe sånt selv[:o]

Har selv sånn automatisk på logging på pc'n min siden det er min private og
det er det første jeg sjekker når jeg slår på pc'n.

Ikke lett å si hva du skal gjøre i en slik situasjon. Hadde egentli vært enklere om det hadde
vært en annen kvinne, for da hadde han sikkert endt på hode og rumpa ut døra,
men er i allefall sikker på at dette er noe dere absolutt må snakke ut om.

Si at du må snakke med han, sett dere ned sammen og fortell at du så mailene hans da du
lånte pc'n hans å spørr han hva han vil og tenker.

Kan være at han har hatt en sjult side allerede før dere møttes eller kanskje det bare dreier seg
og noe seksuell tilfredstillelse på et annet plan.

Uansett. Snakk sammen om dette!

jeg hadde også følt det hadde vært lettere visst det var snakk om en annen kvinne. men når dette viste seg å være en ann mann så ble alt så vanskelig.

men ja, jeg må snakke med han om dette.

ORIGINAL: Bambling

Og han lot deg låne mailen hans frivillig, som han hadde detaljerte mailer fra hans mannlige elsker på...?

mhm... ikke mye smart mann! = iallefall ikke noe å samle på!

Huff[&:] det må ha vært lite trivelig syn.... å få det slengt i trynet sånn...

DU har nok ikke et valg annet enn å sette dere ned å snakke... å sitte og gruble alene over det du har sett kan være farlig for psyken.

oida..

Vis du syns det er vanskeligt å konfrontere han, så kanskje skriv ett brev om hva du har funne ut osv..
Så setter du deg sammens med han når han leser det og la han få fortelle å hva som foregår..
Dette er jo noe dere må snakke sikkeligt sammen om.

Jeg har av erfarig at det kanskje er litt lettere å få skrevet ned ting en å bare starte snakken med en gang..

ORIGINAL: Emsn

oida..

Vis du syns det er vanskeligt å konfrontere han, så kanskje skriv ett brev om hva du har funne ut osv..
Så setter du deg sammens med han når han leser det og la han få fortelle å hva som foregår..
Dette er jo noe dere må snakke sikkeligt sammen om.

Jeg har av erfarig at det kanskje er litt lettere å få skrevet ned ting en å bare starte snakken med en gang..

det var faktisk et ganske godt forslag da jeg selv har litt problemer med å ordlegge meg når jeg kommer opp i ubehagelige situasjoner. tusan takk[:)]

Back
Topp