*

Si det som det er. At når du lånte mailen hans, så så du det..

ORIGINAL: smash

Si det som det er. At når du lånte mailen hans, så så du det..

Fredagstroll?

Han hadde vel ikke latt deg låne pc`n OG sin egen private mail hvis det var tilfelle? [8|]

Lurer på hvorfor han lot deg låne pcen og gå inn på mailen din hvis han visste at disse mailene lå der inne?[&:]
Men du må jo bare ta det opp da... Kanskje han indirekte ønsket at du skulle finne ut av det, men ikke turte å si det selv??

ORIGINAL: splasj

hei jenter, jeg er en gammel bruker, men vil nå være anonym.

Jeg fikk en kveld låne min manns pc til å surfe på nettet med.
jeg fikk bruke hans mail til å sende mail til skeidar om en reklamasjon
.
det første som møter meg når jeg kommer inn på mailen er flere mail fra en ann mann, med skeive emner.
av ren nysgjerrighet og forvirrelse begynner jeg å lese mailene hans.
det viser seg at min mann i lengre tider har hatt et forhold til en ann MANN[&:][:'(]
det er ingen tvil om at min kjære og den andre mannen har gjort alt det to menn kan gjøre sammen ut i fra mailene.

jeg er nå fortvila,lei meg, sint, forvirra,kvalm men samtidig ganske "letta". nå har jeg mer forståelse over hvorfor forholdet vårt har vært sånn som det har vært en stund nå.

hvordan konfronterer jeg min mann med dette? [&:]
hva vil folk si? familie? venner? hva med ungene?

Han vet vel allerede at du har lest de mailene da du fikk bruke hans mail..

ORIGINAL: Que

Lurer på hvorfor han lot deg låne pcen og gå inn på mailen din hvis han visste at disse mailene lå der inne?[&:]
Men du må jo bare ta det opp da... Kanskje han indirekte ønsket at du skulle finne ut av det, men ikke turte å si det selv??

ORIGINAL: siljegulli

Fredagstroll?

Han hadde vel ikke latt deg låne pc`n OG sin egen private mail hvis det var tilfelle? [8|]

jeg er ingen fradagstroll nei. visste dere ville komme med dette, men hadde ikke hjelpe å skrive det i morgen heller, for da kommer jo bare fredagen tidlig[8|]

det lå et par uleste mail fra den denne mannen. vi har i en liten periode vært uten nett, så han har nok ikke fått sjekket mailen før jeg lånte den. han har automatisk pålogging på mailen sin og jeg har alltid pleid å bruke hans mail til slike ting som dette. og regnet med at jeg kunne det denne gangen også.
mailene fant jeg under slettet og sendte mail, så han har jo ikke ville at jeg skulle finne dem.
men tro hva dere vil, jeg ville bare ha noen råd[:-]

Må innrømme at jeg har litt vanskelig for å tro på den der[8|] Men om det er tilfelle ville jeg sagt det rett ut! Siden han har lånt deg mailen så er det tydelig at han vil bli "oppdaga".

Edit: Ser nå at jeg missforsto litt. Huffameg. Tror du bare må si at du lånte mailen og kom over noe annet og om han ikke har noe han kanskje skulle sagt? [&o]

print ut mailene, legg de på bordet foran han og be han om å forklare

ORIGINAL: nussnøff

Hadde jeg gjort... Og sikkert tilta vinkel!

Da er han homo, finn en ny!
sier sambo.... [8|]

Da har han rett og slett ønsket at du skulle se dem. Ingen har automatisk pålogging på mail`n sin om han hadde noe der han ikke ville du skulle se....

Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i om dette er sant eller ikke, for uansett er det alltid de som har opplevd eller vil oppleve en liknende situasjon. Og mitt råd vil uansett være at åpenhet og ærlighet er den eneste løsningen. Dette bør for all del ikke forties og glemmes og det vil bare være til skade å overse problemet.

Selvfølgelig må du ta det opp med han uansett hvor vanskelig det er. Og du har lov til å være sint og skuffet og føle deg ført bak lyset. Det er jo utroskap.

Uff.. Du må jo bare konfrontere han med dette, det er jo ikke akseptabelt å gå bak ryggendin uansett om det er en mann eller en kvinne.
Ønsker deg lykke til.

ORIGINAL: *Christ*

Hadde jeg gjort... Og sikkert tilta vinkel!

jepp

ORIGINAL: siljegulli

Da er han homo, finn en ny!
sier sambo.... [8|]

Da har han rett og slett ønsket at du skulle se dem. Ingen har automatisk pålogging på mail`n sin om han hadde noe der han ikke ville du skulle se....

Er jo hans egen pc. Jeg har min på reperasjon og jeg fikk låne hans...
Men ja, å finne en ny er litt lettere sagt en gjort da[:-]

Dette er ikke noe å vente med. Om dette er reelt, sett deg ned med han nå!! Si han må fortelle deg alt, nå er tiden inne nå er boblen sprukket.

Mest sannsynlig blir han lettet, det kan jo ikke være å godt å skjule noe sånt.

Og du sier jo at du har fått en slags forklaring på ting, noe som sier meg det var ikke bra fra før heller. Hva dere skal si til andre osv finner dere ut av sammen, den tid den sorg. Skjønner ikke at du klarer og ikke ta det opp med engang, meg hadde det stått en meter utenpå!

Sett deg ned men han NÅ, lykke til!

Eller bare gi han de og gå...

takk for gode råd jenter.
ja jeg kommer til å konfrontere han med dette når jeg har funnet ut hvordan.

Back
Topp