?? ....

[ Monica ]

Gift med forumet
kjøpte stoff med disse søte apene på for nå hadde jeg insprasjon i massevis.

klippet opp delene som jeg skulle ha til skipssekk[&:][8D][:D] trodde jeg[&:]

men stoffet sier jo seg sjøl[&:] en idiotisk nybegynner[:D][:D]

men nå ligger det her da ,og jeg vet ikke hva jeg skal sy [:(]

har ikke sånn ein fancy maskin jeg som kan sy disse flotte luene og t shirte/gensrene jeg[:(]

noen som har råd på hva jeg burde gjøre ?

Om su har symaskin med sikksakk kan du regulere stingbredden til smal zikksakk. Bruk deneller en overlock søm og sy hva du vil:)

eg har bare en helt enkel maskin, ikke noe fancy greier, ikke overlock eller noe... men eg har sydd masse luer og pannebånd :)  pannebånd er veldig kjekke og verdens enkleste å sy :)

ORIGINAL: *Lilly84*

eg har bare en helt enkel maskin, ikke noe fancy greier, ikke overlock eller noe... men eg har sydd masse luer og pannebånd :)  pannebånd er veldig kjekke og verdens enkleste å sy :)

Og du har mer "stæsj" enn min brother...[8D] Jeg har sydd luer, bleiepose, bukser...Brukt elastisk sikksakk og rett søm...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: *Lilly84*

Og du har mer "stæsj" enn min brother...[8D] Jeg har sydd luer, bleiepose, bukser...Brukt elastisk sikksakk og rett søm...[8D]

mulig jeg er .... men hvem har bedre maskin :D

om dere synes jeg er ok i scrapping så er jeg faktisk nybebegynner i sying :P ja seriøst nybegynner.

er seriøst nybegynner i sying,strikking og hekling faktisk.

inn med tesje prosjekt...det er meg :)

Begynn med lue, bruk smal sikk sakk, så smal at den er nesten rett. du trenger ikke kaste over sømmene, for stoffet rakner ikke:)

Det ligger et mønster på en blogg.... men jeg husker ikke adressen... gecko, hun ligger på blogg listen min!

Back
Topp