.

Har hun høy rist da? Da kan det jo være skoene blir trange.
Og det er veeeeldig viktig at du bruker tynne ullsokker inni skoa, bruker du bomull så blir det klamt og kaldt.
Vi har samme skoene og har ikke det problemet.

ORIGINAL: lykke82.

hun hadde ullstrømpebukse i skoa.. :( hørt fra ei jeg kjenner at det er flere som ikke har tatt inn den skoen pga reklamasjon... ;( søren at man skal være så uheldig.

får du ikke igjen pengene tilbake?
en skal jo ha bytterett på skoene da. men kansje det var for at de var brukt.

Det er faktisk flere som sier at ungene blir kalde på beina av Ecco-sko. Noen kan fint bruke det, andre kan ikke. I tillegg er Ecco smale både i lesten og over vrista, så det er ikke alle unger som får på seg skoene.

Ida har Ecco vintersko, kjøpte dem i fjor. Hun ble ikke kald på beina. Derimot prøvde vi dem for noen uker siden, og da ble hun kald på beina, selv om det ikke var veldig kaldt ute. I år er de egentlig bittelitt for små da, så er nok derfor. Hun skal få nye når jeg bare har bestemt meg for om jeg skal kjøpe Viking eller Kavat til henne [;)]

Prøv med ullsålen neddi en dag eller to, så tar du heller kontakt med butikken igjen. Ungen kan jo ikke bli kald på beina, tenk deg hvordan det blir når vinteren setter inn da!

fikk ikke linken til å virke.. Så kjedelig da[:-] Alltid hatt ecco til ungene og de har alltid vært tørre... Gå tilbake en gang til!!!

Back
Topp