*

daisydude

Flørter med forumet
poff*

Hva i all verdene er det folk tenker mener nå jeg!!?! At amming er en fysisk følelsesmessig glede er likevel noe helt annet enn sex!!! Jeg ville nå prøvd hvis det er det du vil, men vær klar over at det kan bli vanskelig både fysisk og psykisk... Gjør det som er rett for deg og ditt barn!! [:)][:)]

hallo??? erstatning for sex??????
har selv en bipolar lidelse, og drømmer jo om å kunne amme denne gangen også, men er forbredt på at jeg må ta medisiner og erstatning...

forstår deg meget godt, amming er liksom en så stooor ting, og med en slik diagnose blir nok denne følelsen ekstra sterk...

jeg vil anbefale deg å ikke høre på de direkte idiotiske påstandene du har fått høre, og prøve deg på amming en gang til om du virkelig vil...
men, husk at amming ikke er det viktigste i verden, dumt om du kjører deg heelt i kjelleren for å amme en periode...

ORIGINAL: Delia

Hva i all verdene er det folk tenker mener nå jeg!!?! At amming er en fysisk følelsesmessig glede er likevel noe helt annet enn sex!!! Jeg ville nå prøvd hvis det er det du vil, men vær klar over at det kan bli vanskelig både fysisk og psykisk... Gjør det som er rett for deg og ditt barn!! [:)][:)]

Menne du???????????? Du sa han var 3 mnd, men i tickeren står det 8 mnd... Er barnet 8 mnd, så revurderer jeg svaret mitt om at det nødvendigvis er bra for barnet å bli ammet....

Menne du???????????? Du sa han var 3 mnd, men i tickeren står det 8 mnd... Er barnet 8 mnd, så revurderer jeg svaret mitt om at det nødvendigvis er bra for barnet å bli ammet....

hei[:)] snu det på hodet holdt jeg på å si. bebin er 3-4 mnd.

Tusen takk for gode tanker og råd[:)]

Sånn nå har jeg laga ny ticker.... først hadde jeg at det var så og så lenge til han ble ett år, nå står alderen hans der..... sånn at vi alle kan forstå dette[;)]

Back
Topp