*

smash

Forumet er livet
VIP
*

Men det er vel likevel ingen unnskyldning for å kjøre på vinterføre på sommerdekk?

ORIGINAL: *Bestevennen*

- grader tilsier piggdekk/piggfrie vinterdekk i mine øyne dag[;)]

Det var 6 grader her i dag...

ORIGINAL: Gollemor

MINUSgrader bør være et ørlite hint..

Det var fortsatt 6 grader her..

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Gollemor

MINUSgrader bør være et ørlite hint..

Det var fortsatt 6 grader her..

Men værmeldinga spådde minusgrader.

Når det er meldt så kaldt så burde du ta hintet.
Da kan det bli snø og is.

ORIGINAL: *Bestevennen*

- grader tilsier piggdekk/piggfrie vinterdekk i mine øyne dag[;)]

Det var 6 grader her i dag...

Du sa du hadde sjekket værmeldingen i går og da burde du skodd deg etter det før du sette deg i bilen [;)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Hvor mange grader det var når du dro på jobb har vel ikke så mye og si så lenge du sjekket værmeldigner i går? Eller hadde du planer om og skifte dekk før du dro på jobb i morges?

Når det er meldt minus, så er det på tide og skifte, enkelt og greit!

det var 6 grader da jeg reiste. Var bare på personalmøte, som skulle vare en time. Men dro etter en halvtime siden jeg så det begynte å snø.

Hvor mange grader det var når du dro på jobb har vel ikke så mye og si så lenge du sjekket værmeldigner i går? Eller hadde du planer om og skifte dekk før du dro på jobb i morges?

det var 6 grader da jeg reiste. Var bare på personalmøte, som skulle vare en time. Men dro etter en halvtime siden jeg så det begynte å snø.

Jada, jeg fikk med meg det, men så du ikke på værmeldingen i går? Da var det meldt minus. hadde du planer om og skifte dekk før du reiste i dag da eller?

Mannen min skulle skifte når jeg kom hjem, for vi skal reise i morgen..

da burde du kommet deg hjem på annet vis!!!

Meteorologens varsel torsdag Agder, Telemark, Buskerud og Oppland: På grunn av ventet snøfall blir det vanskeligere kjøreforhold fra midt på dagen i dag i Agder og vestlige deler av Langfjella. I ettermiddag også i sørlige deler av Telemark.
torsdag og fredag Agder: Nordvestlig frisk bris 10 utsatte steder, på kysten vest for Oksøy stiv kuling 15, i natt sterk kuling 20. Skiftende skydekke. Regnbyger og sluddbyger, i høyden snøbyger. Få byger i øst. Fredag vestlig bris. På kysten frisk bris 10. Periodevis liten kuling 12. Fortsatt byger i vest, eller opphold og perioder med sol.
Lyngør - Oksøy: Nordvestlig frisk bris 10 utsatte steder. Skiftende skydekke. Regnbyger og sluddbyger. Fredag vestlig frisk bris 10. Periodevis liten kuling 12.Opphold og perioder med sol.
lørdag Agder: Skiftende bris, fra om ettermiddagen østlig bris, opp i liten kuling på kysten. For det meste skyet, oppholdsvær, men mot kvelden litt regn i sør som brer seg nordover, snø i høyden.

Back
Topp