Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: *Bestevennen*
- grader tilsier piggdekk/piggfrie vinterdekk i mine øyne dag[;)]
Det var 6 grader her i dag...
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Hvor mange grader det var når du dro på jobb har vel ikke så mye og si så lenge du sjekket værmeldigner i går? Eller hadde du planer om og skifte dekk før du dro på jobb i morges?
Når det er meldt minus, så er det på tide og skifte, enkelt og greit!
Hvor mange grader det var når du dro på jobb har vel ikke så mye og si så lenge du sjekket værmeldigner i går? Eller hadde du planer om og skifte dekk før du dro på jobb i morges?
det var 6 grader da jeg reiste. Var bare på personalmøte, som skulle vare en time. Men dro etter en halvtime siden jeg så det begynte å snø.
Jada, jeg fikk med meg det, men så du ikke på værmeldingen i går? Da var det meldt minus. hadde du planer om og skifte dekk før du reiste i dag da eller?
det var 6 grader da jeg reiste. Var bare på personalmøte, som skulle vare en time. Men dro etter en halvtime siden jeg så det begynte å snø.