Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er bare 2 år siden jeg mistet tvillingene, de var det ingenting i veien med overhode. Men den ene morkaka streika.
Jeg vil jo si at jeg ikke går å tenker på det hele tiden.. for jeg har ei vakker lita jente å ta vare på, som tar fokus bort.
Jeg har kanskje god trening på å plassere ekstremt vonde ting litt lenger bak så jeg ikke tenker så mye på det... i perioder er det værre og innimellom bedre. Jeg valgte ikke noe bort da.. jeg var bare tilskuer til at alt gikk galt på en måte. Men sorgen er jo der allikevel.
kanskje litt anderledes da,men akuratt slik har jeg det med pappa..i november er det 10 år siden han døde,og sorgen er like tung enda..og blir mye verre november-mnd..selvom jeg også fikk snuppa mi i november2008..
Vet ikke helt hva jeg skal si jeg,forstår deg egentlig på en måte men på en annen måte er det ikke lett å forstå det å miste et barn,sender deg en stooor trøste klem jeg[:)]
Tusen takk for gode ord dere.
Jeg har hun i tankene hver dag, men det betyr ikke at jeg aldri er glad og fornøyd. Jeg gleder meg over alle små øyeblikk med lillemann osv. Og noen dager er tøffere enn andre. Synes det er mere tøft i mørke tiden enn ellers.
Jeg aner ikke hvorfor det er slik. Jeg har jo kommet frem til at det hele var enn mening med.