....

ORIGINAL: TheGoodWife

Jeg ville ikke ha blitt med. 

det er det jeg og tenker...han har jo mange gode kamerater som gjennomgår det samme..jeg kan ikke støtte opp mer enn å gi gode ord og klemmer....

jeg ville gjort det mannen følte var best.

ORIGINAL: 3xS

Samme her. Hadde han ville hatt meg med hadde jeg blitt med[:)]

men kommer ikke frem til noe...hmm..får se det ann når dagen nærmer seg [:)]

Jeg er liksom mann.

Det virker ikke som at han vil at du skal bli med, men han unngår å si det fordi han ikke vil såre deg på noe vis. Også er'n tross alt mann. Vi sier ingenting om hva vi tenker uansett.

ORIGINAL: ¤Esme¤

Eg hadde blitt med om gubben trengte meg som støtte. Men om han har andre kompiser som skal dit ville eg latt vær å dra. Som du sier, du kjente han ikke så da har du egentlig ikke noe der å gjøre sånn sett.

er akkurat det jeg også føler....men tenker å vente til det nærmer seg, så får han bestemme hva han føler for da [:)]

Lever man sammen, er gift/har barn, så syns jeg man drar sammen i sånne situasjoner, det gjør hvertfall vi, ikke vært nevnt noe annet heller.

hadde min mann ville ha meg med, hadde jeg gått...

min manns søsken med ektefelle kom i pappas begravelse.. og de hadde ikke møtt pappa engang..
de kom for min skyld..

ORIGINAL: Kjetter

Jeg er liksom mann.

Det virker ikke som at han vil at du skal bli med, men han unngår å si det fordi han ikke vil såre deg på noe vis. Også er'n tross alt mann. Vi sier ingenting om hva vi tenker uansett.

jammen er det godt at vi har en mann her inne også, hehe....

Jeg hadde nok ikke gått..

Ellers må jeg bare si at jeg sender din mann og alle de etterlatte mange tanker i denne sorgen, noe så uffatelig trist og meningsløst skulle ALDRI ha skjedd [&o]

ORIGINAL: Kjetter

Jeg er liksom mann.

Det tenkte jeg også. Kanskje du kan spørre igjen en gang til mer tydelig, si at du har lyst til det han har lyst til, og at du ikke blir såret uansett hva han svarer. Og så ville jeg ikke mast mer på det. Han trenger sikkert bare litt fred, la han heller komme til deg når han føler for det.

Når det gjelder familien til avdøde og sånn, så regner jeg med at de bare synes det er fint jo fullere kirken blir. Men jeg ville ikke dratt i noe sånn etterpågreier der de legger ut for mat og sånn liksom, hvis jeg ikke kjente avdøde.

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: 3xS

Samme her. Hadde han ville hatt meg med hadde jeg blitt med[:)]

ORIGINAL: Marlu

Ville droppet det.

Det er sikkert mange som skal i den begravelsen, gi heller plass de som kjente K S. Samboeren din og vennene har jo hverandre.

Forferdelig trist dette. Gikk i paralellklasse med han på gymnaset, men kjente han ikke personlig.

kirken kommer til å bli stapp full, og helt sant som du sier, de som kjente han må få plass...Tror nok han klarer seg med kameratene sine jeg[:)] 

Back
Topp