.....

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Ikke rart mange får lyst til å ta loven i egne hender... Vet ikke hva jeg ville gjort jeg. Muligens uskadeliggjort jævelen.

slike historier gjør meg så utrolig sinna og lei meg[:@][:(]

barnevernet er ikke så bra som de skal ha det til, for det skal så ufattelig mye til før man blir tatt på alvor, og det tar laaaang tid før barna i det hele tatt blir tatt vekk i fra det vonde livet.

skjønner ikke hvorfor barna ikke kan bli tatt mer på alvor og få de rettighetene de har krav på[:@]

Hørte en lignende sak på nyhetene forrige uke... Men retten ga ikke medhold med hverken barnevern, barnehage eller helsestasjon og ilegger faktisk mora dagsmulkt om hun ikke lar far ha samvær... [8|]

Og folk sier det er så lett for barnevernet å ta ungene...

Du kan jo dra på barnevernskontoret å levere bekymringsmelding? Hvis du ikke har gjort det da.. Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde blitt å gjort i din situasjon..

Hva med å gå til politiet da?

ORIGINAL: Puskinella

Du kan jo dra på barnevernskontoret å levere bekymringsmelding? Hvis du ikke har gjort det da.. Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde blitt å gjort i din situasjon..

Det har vi gjort!! Det har blitt gjort flere ganger også! Men ingen ting skjer[:(]

Hvor F*** er barnas rettigheter hen? Har ikke de rett på et verdigt liv??

Først og fremst hadde jeg anmeldt det.
Hadde ikke det hjulpet hadde jeg ringt barnevernet å sagt at om ikke de får fingeren utav rævva og gjør noe snart så kontakter jeg media!

ORIGINAL: Destiny85

Først og fremst hadde jeg anmeldt det.
Hadde ikke det hjulpet hadde jeg ringt barnevernet å sagt at om ikke de får fingeren utav rævva og gjør noe snart så kontakter jeg media!

ORIGINAL: Inmari

Ikke rart mange får lyst til å ta loven i egne hender... Vet ikke hva jeg ville gjort jeg. Muligens uskadeliggjort jævelen.

Sign...

Høres lurt ut med en politianmeldelse i tillegg.
Men hva i alle dager feiler de denne moren da?
Ja, hun blir illagt tvangsmulkt, men jeg hadde da aldri levert fra meg barna mine til en som mishandlet de for å unngå tvangsmulkt.

Det er gitt adgang til fysisk avhenting av barn, men dette skjer i praksis ikke spesielt ofte.Og det hadde neppe skjedd i et tilfelle der det lå inne anmeldelse til politi og barnevern som ikke var ferdigbehandlet.

Hun er jo en passiv bidragsyter til mishandlingen hvis hun vet de blir mishandlet der [&:]

Back
Topp