Rapunsel Gift med forumet 16 Okt 2010 #262 stemt! huff, klarer ikke holde styr på hvem av trådene jeg skriver det, men jeg stemmer hver dag på søtnosen!
stemt! huff, klarer ikke holde styr på hvem av trådene jeg skriver det, men jeg stemmer hver dag på søtnosen!
M Mexxie Gift med forumet 16 Okt 2010 #263 Jeg fortsetter å glemme av å skrive her..[&:] Bruker linken på FB og stemmer. Men nå huska jeg det så: Stemt! [:)]
Jeg fortsetter å glemme av å skrive her..[&:] Bruker linken på FB og stemmer. Men nå huska jeg det så: Stemt! [:)]
TryXe Elsker forumet 16 Okt 2010 #265 Har visst stemt så sent i det siste at jeg fikk ikke stemt før jeg la meg i går... [:-] Men NÅ har jeg stemt!![:D][:D]
Har visst stemt så sent i det siste at jeg fikk ikke stemt før jeg la meg i går... [:-] Men NÅ har jeg stemt!![:D][:D]
A aea Glad i forumet 17 Okt 2010 #272 ORIGINAL: Stinoa Stemt og no e du på 5 plass[:D][:D][:D][:D][:D] jippppiiii !!!!!!![:D][:D][:D][:D]
Mai10+Mai12 Forumet er livet 17 Okt 2010 #276 stemt her og hos min søster[;)] gjelder det som 2 stemmer???[8D]