12 uker...

Mammatilei

Elsker forumet
Da er jeg 12 uker på vei i dag og går over i 2. trimester!! Lurer på om tiden fremover kommer til å gå like fort som den har gjort til nå!!

gratulerer så mye[:D]

Tusen takk[:)]!!
Jaja, hvis det går fort frem til uke 30 så må det jo være greit!! Jeg kan kanskje ikke forvente at hele svangerskapet går fort når jeg er førstegangsfødende?? hehe[:)]!! Jeg kommer sikkert til å bli kjempe utålmodig hvis de 10 siste ukene går sakte...hihi[;)]

Gratulerer [:D]

GRATULERER VENNEN!!!
Tenk,så fort det er gått!! Nå er det bare 6 mnd igjen[;)]
Hadde vært så gøy om du ble med den 21,men skjønner det om formen ikke er helt i sjakk enda..
Skulle komentere den andre tråden din,men den er blitt låst.....hvertfall,gratulerer med "godt kjøp"! Så morro::))

Masse klemmer[:D]

Grattis [:D]. Det går fort helt til det er en mds tid igjen, da går alt plutselig veeeldig sakte [8D][:o]

Gratulerer snuppa. Tiden raser av sted, men det er jo bare positivt. Jeg syns tiden gikk sakte med første mann, men nå går tiden fort. Må løpe etter han jeg har her hele tiden.

Ja, som Ella skriver så hadde det vært ille koselig om du kom på treffet. Men ikke moro å dra på tur om du er kvalm.

Gratulerer [:D] Er selv 11 uker i morgen, så da er det bare 8 dager igjen til 2.trimester! Gleeeder meg [8D]

Gratulerer! 

Helidiggris!!
Gratulerer!
Gleder meg jeg og!

Back
Topp